Kjapp og trygg hosting for Wordpress

180.no pålitelig?

pleb

Medlem
Det er en del kommentarer her som mener at du ikke burde reklamere der:

http://180-no.blogspot.no/2010/05/180no-svindel.html

Vil kanskje anbefale å se seg om etter andre kanaler å markedsføre seg i. 180 prøvde å lure meg inn til en avtale første dagen jeg hadde opprettet bedrift ved å nærmest late som at de var Brønnøysundregisteret. Sa klart i fra per mail at jeg ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre, og har fått fred og ro i etterkant.
 

Grunder82

Medlem
Det er noe av det verste jeg har vært borti. Ble som mange andre lurt og svindlet inn i det ved å registrere en gratis link til siden. Plutselig uten å vite om det har man signert digitalt for et års abonnement. Dette mener jeg fremdeles aldri skjedde og IP aderssen de hevder jeg "signerte" fra stemte heller ikke ettersom jeg var i Australia og dem viste norsk IP. Jeg kranglet med dem litt, men ga som andre opp etterhvet. Kom meg heldigvis ut av det. Dette er snakk om kriminelle, umoralske digitale tyver spør du meg. Hold deg langt unna.

Katalogen ga forøvrig 13 klikk på et år for 13000 kroner. Selv ikke for salg av diamanter vil det lønne seg ettersom kvaliteten på trafikken er søppel.
 
  • Like
Reaksjoner: mra
Topp