Kjapp og trygg hosting for Wordpress

25 % avkastning på 75 dager

Bjrl

Medlem
Jeg har kommet i en situasjon der jeg kan få kjøpt et nettsted til en fornuftig pris etter mine solemerker. Problemet er at jeg i såfall må betale for den innen midnatt søndag. Pr i dag er praktisk talt alt jeg har av midler låst opp i plasseringer som gjør at jeg ikke kan få dem frigjort innen den tid.

Jeg har også snakket med banken min. De kan gjerne se på en lånesøknad, men de regner med minst en ukes behandlingstd. Da er det for sent for meg.

Jeg har dermed en siste mulighet for å ordne dette, og det er å sjekke om det er andre som kan låne meg pengene. Jeg tilbyr deg derfor en avkastning på 30 % på 75 dager hvis du kan være med på å hjelpe meg.

Total kjøpesum er 75.000 kroner. Ved å ta ut det jeg har av kontanter og kredittkort klarer jeg 30.000 selv.

Det betyr at jeg trenger 45.000 kroner totalt.

Hvis du kan låne meg hele eller deler av denne summen kan jeg tilby følgende tilbakabetalingsordning:

20. august: Du får igjen 45 % av lånesummen
20. september: Du får igjen 40 % av lånesummen
20. oktober: Du får igjen 40 % av lånesummen

Totalt altså 125 % av det du har lånt meg, og mye av det får du allerede etter halvannen ukes tid.

Jeg trenger pengene inn på Paypal, og betaling tilbake blir også å skje på Paypal.

Ønsker du god og risk-free avkastning på pengene dine, så kan dette kanskje være noe?

Men du må kunne stille med minimum 5000 kroner, og må kunne betale pengene til meg via Paypal senest lørdag (så jeg har en dag til rådighet for det jeg skal kjøpe).

Si fra til meg på PM eller på MSN hvis dette er interessant. Og tips meg også gjerne (enten privat eler her i tråden) om andre steder hvor det kan være mulig å skaffe til veie denne restsummen på såpass kort tidsfrist.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Santo

Active Member
25 eller 30% avkastning? Ser du bruker 25% i tittel på innlegg, imens det står 30% inne i innlegget ditt.

Må du ha pengene pr. paypal, ikke vanlig bank overføring i Norge?
 

picxx

Well-Known Member
Vel, det er ihvertfall en gylden mulighet for noen til å skaffe seg kjappe 11250.- ekstra pengestykker. :)
 
Topp