Kjapp og trygg hosting for Wordpress

300 kr for en snaisen logo

staalorm

New Member
Hei.

Trenger å freshe opp en logo som en kompis i Sverige vil ha hjelp med. Han tjener nok ikke så mye men grei kar så jeg ville hjelpe han litt.

GSlogo.jpg

Trenger bare stå "globalshop" ikke .se etc.

Noen forslag? Mail meg, PM meg, post meg :)

Staalorm
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Du kan også prøve å spørre på designsiden.com , er en del flinke folk der :)
 

InVert

Blogger
Sjekk ut 99designs » Leading Designer Marketplace for Logo Designs and More… Genial side, god kvalitet på designere.

Fungerer slik at man legger ut en konkurranse om å lage den beste logoen for deg, der du rater dem og utpeker en vinner til slutt, ligger på ca 100$+ man bestemmer prisen selv, men høyere pris jo bedre kvalitet siden det er flere designere som finner tid til å gjøre jobben :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Nøyaktig hvor mange tusen praksisplassen tok for den siste logoen jeg lagde der vet jeg ikke, men femsifra var det ihvertfall, og ikke helt i den aller laveste enden heller, så beklager, på det budsjettet tror jeg du heller får klare deg med noen av de konkurransegreiene, selv om jeg da vil vise til denne bloggposten her, interessant lesing:

Why logo design does not cost $5.00
 

InVert

Blogger
Har vært innom 99designs en del ganger og ser at det er veldig høy kvalitet på en del av designerne, disse stikker også av med flere gevinster. Er sitepoint folket som står bak slik jeg har fått det med meg og de har promotert det via deres nettsider osv, virker som et bra konsept med et stort antall designere derfra. Og logoene der koster jo ikke 5$ men fra 100$ som regel, designerne får også god feedback fra de som holder konkurransene slik at det blir slik som det er ønsket, hvis ikke blir konkurransen kategorisert som "i dårlig form".
 

Deezire

Medlem
(reflect)GlobalshopBETA.png
 

mofu

Medlem
Jeg la ut en test for Stangnes Limited på 99designs.com.. Har satt premien på $200 som jeg synes er en rimelig pris å betale for en GOD logo.. Har fått inn mye dritt, men jaggu har det ikke kommet inn noe bra også.. Virker som om jeg får meg nye visittkort i tillegg :) Har fått inn 17 forslag og konkurransen har ikke kjørt i et døgn ennå :)

Link til min konkurranse på 99designs:
99designs » Logo for Stangnes Limited
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
mye bra der ja mofu;)

ryktepoeng til InVert for den siden der ;)
Dette må prøves ut ;)
 

mofu

Medlem
timtim: helt enig.. det er min definitive favoritt så langt.. men fortsatt 6 dager igjen av konkurransen.. av bare 7 :p
 
Topp