Kjapp og trygg hosting for Wordpress

7GONE.COM - DESIGN (logos | print | 3d | art | web |)

ezlock

Medlem
Some new logos:

Marskinelis (t-shirt), combined logo with M letter and t-shirts.
marskinelisd.jpg


EventGuide
eventguide.png


BioTrasa (accepted)
Biotrasa.png


BioTrasa (not accepted)
Bio.png
 

alterego

Medlem
Noen som har brukt han her til å lage logo eller annet grafisk og som kan si noe om de er fornøyd osv.?
 

alterego

Medlem
Jeg ble veldig fornøyd, altså en sterk anbefaling fra meg :)

Som med alt grafisk arbeid handler bedømmelse av resultatet mye om smak og behag. For min del gjorde jeg en del forarbeider slik at det var klart hva logoen skal brukes til og noen føringer om målgruppe, farger osv.

Litt frem og tilbake i forhold til valg av typografi og finjustering av farger, men ikke mer enn det bør være. All kommunikasjon ble gjort på e-post, på engelsk.

Betalingen ble gjort med Paypal, først 1/3 på forskudd, så resten når jeg var fornøyd med resultatet. Deretter fikk jeg tilsendt filene i (valgfritt) høyoppløselig format og en faktura.

Skal du ha laget en logo og vil ha et bra resultat til en rimelig penge, vil jeg anbefale 7GONE.
 

alterego

Medlem
Jeg kommer nok til å kjøpe mer grafisk arbeid fra 7GONE og vil derfor la prisen jeg betalte være mellom oss. Men kan si såpass at det er veldig mye billigere enn hva du må betale hos et norsk byrå.

Send 7GONE en pm med beskrivelse av hva du vil ha, så får du pris og betingelser i retur.
 
Topp