Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adicate

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
brukernavn skrev:
Har sendt mail om det til dem, får se hva de sier.
Litt sent, men fikk du noe svar fra Adicate?

Tenkte jeg skulle slenge inn ett lite tips om at Nettby er tilbake i Adicate nå. Ganske bra plassering!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Selv er jeg av en eller annen snodig grunn begynt og være veldig mye innom Nettby for tiden. Det jeg har lagt merke til er at Adicate tydeligvis sliter maksimalt med og skaffe seg nye annonsører. Annonseplassen hos Nettby har stått ledig STORE deler av tiden helt siden dem fikk den frem, og det er vel faktisk kun mellom 18-22 om dagene den er tatt...

Selv kommer jeg heller aldri til og bruke Adicate. Har sendt dem 4 eposter uten at dem tar seg bryet med å svare meg... Det er hvertfall mitt grunnlag for å holde meg unna dem.. :)
 

Bjrl

Medlem
Det er nok spesielt mye ledig kapasitet om sommeren. Men generelt skal det svært mye til for at en timesannonse skal lønne seg. Min erfaring er at det kun er 4 nettsteder jeg har klart å få til overskudd på gjennom Adicate.

Jeg har forøvrig Adicate selv på Bolignorge.no. Masse ledig kapasitet hos meg også, til tross for latterlig lave timespriser.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Dre_C

Medlem
Beklager dobbelpostingen, men jeg kjørte en kampanje nå over 3 dager på adicate bare for å teste. Resultatet ble at jeg betalte kr 27,50 pr besøkende. Har mye bedre erfaringer med både Adwords og med Facebook ads
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Beklager dobbelpostingen, men jeg kjørte en kampanje nå over 3 dager på adicate bare for å teste. Resultatet ble at jeg betalte kr 27,50 pr besøkende. Har mye bedre erfaringer med både Adwords og med Facebook ads

Hehe, det er visst ganske riktig dette som blir sagt her inne, at Adicate bare er noe dritt. Får jeg lov til å spørre deg hvor du annonserte, og hva du annonserte for,? eller er det frekt og spørre om slike ting? :p
 
Topp