Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefaler Cloudways til hosting

Stoppet

Banned
Sterk anbefaling!

Jeg har de siste 2 årene brukt Cloudways på brorparten av mine nettsider, og må bare si at jeg har sjelden vært bedre fornøyd med både tjenestene og kundeservice/support.

Grensesnittet er enkelt og du kan velge mellom flere topp servere. Det er managed hosting i ypperste klasse!

Dette er IKKE en affiliate link, bare som det er sagt. Det er bare en 100% fornøyd kunde :)
 
  • Like
Reaksjoner: mra

Stoppet

Banned
Hva slags behov for support har du hatt?

Tilpasning/redigering av plugins og themes for optimal ytelse. Hjelp til å optimalisere server der themes krever spesifikasjoner som jeg ikke har greie på. Brukersupport på adminpanelet til Cloudways (nå skal det sies at dette har hatt en oppshining for kort tid siden og brukervennligheten har blitt enda bedre). Rådgivning i forhold til innstillinger av plugins. F.eks. Cachingplugins og Wordfence. Hjelp til å tolke resultater, og hjelp til forbedringer, av nettsider der jeg tester fart og brukervennlighet på sidene.

Her en side krasjet og det hele virker uløselig for en stakkar som ikke har særlig greie på programmering, så har de ordnet opp og fått sidene på G igjen :)

Og jeg har ofte behov for support utenom vanlig kontortid, og de har live support 24/7 som vanligvis svarer i løpet av maks 1-3 minutter.
 

Stoppet

Banned
Og jeg hadde nettopp et problem der jeg klussa det til i mailgun. De logget seg inn og ordnet også dette for meg :)
 

Stoppet

Banned
Nei, det er et helt eget kontrollpanel. Man kan starte en gratis prøveperiode og sjekke det ut.
 

Stoppet

Banned
Har en Digital Ocean server til 30$ i måneden. Jeg har for tiden 12 nettsider på denne. Server i Amsterdam. Man kan velge server fra flere lokasjoner.
 

T SL

Active Member
Digital Ocean er bra.

Jeg har for øyeblikket 7 "droplets"/VPS der på forskjellige lokasjoner.

Jeg bruker dem med serverpilot.io for kontrollpanel på flesteparten. Det er litt mindre omfattende enn Cpanel, men for Wordpress fungerer det bra out of the box, or er konfigurert for Cloudflare, OpenSSL, Letsencrypt mm. Jeg bruker det som en LEMP stack, hvor jeg i stedet for a bruke det vanlige oppsettet med NGINX>Apache>PHP, kjører jeg uten Apache.

Her er en lenke til Digital Ocean, da får vi begge 10$ av prisen: https://m.do.co/c/96116995b43d her er en lenke dersom du ønsker 10$ av prisen, men ikke ønsker at jeg skal få det: digitalocean.com kode:droplet10.
 

Stoppet

Banned
Digital Ocean er bra.

Jeg har for øyeblikket 7 "droplets"/VPS der på forskjellige lokasjoner.

Jeg bruker dem med serverpilot.io for kontrollpanel på flesteparten. Det er litt mindre omfattende enn Cpanel, men for Wordpress fungerer det bra out of the box, or er konfigurert for Cloudflare, OpenSSL, Letsencrypt mm. Jeg bruker det som en LEMP stack, hvor jeg i stedet for a bruke det vanlige oppsettet med NGINX>Apache>PHP, kjører jeg uten Apache.

Her er en lenke til Digital Ocean, da får vi begge 10$ av prisen: https://m.do.co/c/96116995b43d her er en lenke dersom du ønsker 10$ av prisen, men ikke ønsker at jeg skal få det: digitalocean.com kode:droplet10.

Men bare så det er sagt: Jeg snakker om Cloudways. Altså at jeg har en DO server som er managed gjennom Cloudways.
 

T SL

Active Member
Ah skjønner. Sjekket det ut nå, det ser ut som en litt mer avansert utgave av Serverpilot.io -- ser bra ut da, tror jeg må prøve dem.
 
Topp