Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angela`s backlinks

gjedda63

Medlem
Nå har jeg et ferskt domene, og skal backlinke til det, begynner om et par dager :)
Da får vi endelig svar på om Angela's funker!

En liten advarsel kommer: Jeg tror ikke dette funker på NYE domener. Har testet dette på nettstedet under og det er forsvunnet fra rankingen i et par uker nå, helt unormalt. Flere andre snakker om det samme.Det som funket for både nye og gamle netstteder virker lenger på nye når det gjelder linking fra mange høy PR nettsteder.
I grunnen er dette natrurlig sett med Googles øyne. Hvorfor skulle et nytt nettsted plutselig bli megapopulært og få masse slike linker. Jeg tror at et nytt nettsted må bygges sakte men sikkert opp med lenker fra kataloger artikler osv. Etter en stund går det bra med disse linkene fra Angela når nettstedet er "modent".
Jeg begynte å bygge profillinker til et eldre nettsted jeg har som jeg har gjort lite med men er ett år gammelt. Idag er nettstedet #6 i Google fra ingenting på ett år. Så min konklusjon som er basert på egne og noen andres erfaringer er at G har forandret på algoen sin i det siste og tillater ikke at nye nettsteder får massivt med høy PR linker den første tiden det er etablert.
Har andre noen meninger om dette?
 
Topp