Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artiklr.no - kjøp artikler til nettstedet ditt

pmb

Webutvikler
Hei alle sammen,

Det seneste året har jeg skrevet artikler på bestilling, og interessen har blitt så stor at jeg har "utvidet" med et nytt prosjekt.

Artiklr.no kan du kjøpe innhold til nettsiden din, med priser fra 40 øre/pr ord. Jeg har samlet sammen en gjeng med flinke folk som jeg vet kan gjøre en (minst :D) like bra jobb som meg selv, så jeg garanterer gode artikler som skrives etter ditt ønske.

Vi skriver unike artikler etter din beskrivelse. Kort leveringstid og gode priser (?) - sleng gjerne inn en bestilling og prøv tjenesten. Har du spørsmål og eventuelle ting du savner informasjon om på nettsiden, kom med det her.

Bjørn Tore
 

pmb

Webutvikler
Takk for hyggelige ord :)

Men hvorfor linker "referanser" til "om oss"?

La referanser som en undertittel på Om oss-siden, lenken skal sende deg dit? Konkrete referanser kommer iallefall straks, driver å samler inn (forhåpentligvis) hyggelige ord.
 

pmb

Webutvikler
Mange av mine tidligere kunder har kommet fra Webforumet, så jeg slenger ut et tilbud til forumets brukere. 10% rabatt på alle bestillinger de neste syv dagene - husk å skrive i bestillingen din at du kommer fra forumet :)
 

pmb

Webutvikler
Vi trenger flere skribenter. På grunn av økende oppdragsmengde er det rom for flere skribenter.

Lyst til å skrive litt? Send en PM eller en e-post hvor du skriver kort om deg selv/din erfaring med å skrive artikler. Strenge krav til rettskriving, samt at du har skrevet noe (en del) tidligere som du kan vise til.

Vi får løpende inn oppdrag om forskjellige emner og du betales godt pr. ord :)
 

pmb

Webutvikler
Nyttårstilbud! 20 prosent rabatt for medlemmer av Webforumet på alle artikler frem til 20. januar.

Nevn forumet i bestillingen din, så reduseres prisen.
 

pmb

Webutvikler
Sommertilbud: Få 15% rabatt på alle artikler frem til søndag 08. juni. Vanligste artikler koster da kun 0,34kr, noe som etter min mening er råbillig for artikler av topp kvalitet :D

Legg inn bestillingen din på Artiklr.no, eller send den direkte til meg på mail. Har referanser så det holder!
 

Robinp

Medlem
Fikk artikkelen tilbake nå. Veldig fornøyd.

Skribenten hadde satt seg inn i stoffet.
Ble levert før tiden.
På pris.


Anbefales videre.
 
Topp