Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Automatisert Youtube-script

Bjrl

Medlem
Er det noen av dere som har erfaring med å bruke automatiserte Youtube-script? Jeg har testet ut et script som ligger på Bruce Springsteen Videos | BruceSpringsteenVideos.com - og der virker det bra. Men når jeg legger det ut på Bruce Springsteen Videos | BruceSpringsteenVideos.com blir rett og slett alle videoene borte - og det er kun "rammeverkerket" som står igjen.

Jeg har klødd meg en del i hodet over dette i kveld, og finner ikke ut hva problemet er.

Er det noen som har noe tips.

Bruce Springsteen Videos | BruceSpringsteenVideos.com er hostet hos Web10.nu og Bruce Springsteen Videos | BruceSpringsteenVideos.com er hostet hos Godaddy.com.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hva med å heller prøve å kjøre en white label der du faktisk får betalt? :D

disse white lavbel tube sidene genererer kanskje trafikk, men du sitter stort sett igjen med kun båndbredderegninga.
legg heller ut en label fra mediaplazza eller noe slikt.
 

sKrud

Meget sliten student
Vet ikke helt om jeg skjønte hva problemet var..Funket fint her..

Men du må huske å sette opp cronjobs for feeden på disse filmene.. Jeg glemte jo selvfølgelig av dette første gangen jeg satt opp en slik side...:p

Men ser ikke helt hva som er feil..
 

sKrud

Meget sliten student
Cronjob er bare en tidsbasert jobb som feks. å sjekk en rss feed for oppdateringer feks. vært 5 min..

Wiki: In computing, cron is a time-based scheduling service in Unix-like computer operating systems. The name is derived from Greek chronos (χρόνος), meaning time.
 
Topp