Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste dating-tjeneste?

Alf

Medlem
Ser de samme damene går igjen på alle sidene. De kan da umulig betale på alle stedene?

Er Match.com et godt valg?

Disse gratis stedene er det jo så mye useriøst på.
 
Sist redigert av en moderator:

Geir E.

Medlem
Sukker

Sukker.no (Norges største dating og matchtjeneste: Nydelige single damer og menn!) er den beste dating siden i Norge. Du bruke tjenesten gratis, men om du betaler litt får du nok mye bedre resultat. Du må være betalende medlem for å kontake andre som ikke er superbrukere (betalende). Er du ute etter noe litt mer useriøst, prøv Nettby.

Hvorfor er Sukker best? Sukker.no i tall (Oktober 2009)

I tillegg har de forum, dating tips Q&A og sist men ikke minst fester hvor du kan møte dine beste matcher.
 

Alf

Medlem
Sukker.no (Norges største dating og matchtjeneste: Nydelige single damer og menn!) er den beste dating siden i Norge. Du bruke tjenesten gratis, men om du betaler litt får du nok mye bedre resultat. Du må være betalende medlem for å kontake andre som ikke er superbrukere (betalende). Er du ute etter noe litt mer useriøst, prøv Nettby.

Hvorfor er Sukker best? Sukker.no i tall (Oktober 2009)

I tillegg har de forum, dating tips Q&A og sist men ikke minst fester hvor du kan møte dine beste matcher.

Det er så mange at det er vanskelig å velge, men sukker.no ser jo ut som et godt valg.
Foretrekker et sted en må betale. Ellers blir det for useriøst:)
 

xenimus86

Medlem
Det er så mange at det er vanskelig å velge, men sukker.no ser jo ut som et godt valg.
Foretrekker et sted en må betale. Ellers blir det for useriøst:)

Anbefaler i grunn nettby spør du meg .. har møtt 20-25 damer derfra. Kun 2-3 av disse har jeg vært ekstremt skuffet over. Profilen min er ikke særlig bra, og bildet mitt er ikke av beste kvalitet. Men greit, jeg kan innrømme at jeg har brukt en del tid på det.

Aldri møtt en eneste en fra sukker, match eller q500.
Og disse matching-tjeneste er et eneste størt møkk. Funker i teorien, men når du først møter dama på et sukker-arrangement så skal det jævla mye til før kjemien egentlig stemmer.

Forøvrig kan dere lese guiden til godevibber om nettdating. (Kort, men grei nok ... )
Gode Vibber - Sjekking på den enkle måten. Lær deg sjekketriks på sjekkekurs
Tror jeg også har en selvskrevet guide på rundt 30 sider liggende, om noen absolutt vil ha. (Må isåfall fikse laptopen jeg skrev den på)
 

Alf

Medlem
Tanken og råd jeg har fått fra venner er at steder som koster penger slipper en alle disse som bare leker seg. Folk som ønsker en ny partner.

Tror det er ganske normalt at en må kysse en del frosker før det klaffer.

Eks kjæresten min traff jeg via Blink, og det var full gjensidig klaff med en gang, men tok slutt etter 6 måneder.

Har aldri vært på nettby. Var ikke klar over at det var dating opplegg der.

Får ta å registrere meg.:)
 

Floff

New Member
Det er ikke datingopplegg på nettby, såvidt jeg har forstått.

På nettby er det folk i alle aldersgrupper (9-70[80]).
Man kan debattere osv, og du kan ev.t finne grupper som kanskje er litt dateaktige?

Ev.t kan du søke på profiler mellom XX-XX fra et fylke (ev.t kommune) og se hva du får opp. Også sende et koselig brev ihåp om svar :)
 
Topp