Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Biip.no vokser i rekordfart

Msites Ltd

Livsnyter
Det er med stor glede jeg i dag leser om suksessen Biip.no i NA24 - propaganda: NA24.no - kampanje har også artikkelen Kraftig vekst for Biip.no - Medier - Kampanje.com

Gutta har faktisk et resultat de to første kvartaler i år som er over omsetningen for samme periode sist år. Det står det respekt av! Å øke så kraftig i omsetning og samtidg tjene gode kroner er knallbra!

Jeg håper at suksessen fortsetter og at det hele faktisk ender med et knallresultat når earn-out perioden er over.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Ja, enig. Gøy at også nordmenn kan tjene litt cash på nett. Og enda mer gøy at det er snakk om tre "vanlige" gutter og ikke Orkla eller Schibsted som står bak dette liksom.

Vi mangler flere slike i Norge som tar sjanser og satser uten å ha backing fra svære konsern bak seg. Men, når man ser på hva Martin Kolberg har sagt i det siste, så er det vel kanskje ikke så rart at folket bare uføretrygder seg an mass?

Jeg mener, finnes det andre land i verden der folk oppfordres til å IKKE bli rike og suksessfulle????
 

Msites Ltd

Livsnyter
Mye av grunnen til at de har klart å øke så betraktelig er vel nettopp pga at de har en stor aktør i ryggen som kan sikre likviditet og investeringer. Men, uansett er det en enorm prestasjon å øke så drastisk som det det er gjort her uten å gå på "ræva"...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Enig med PA. Det er ekstra morro at Biips grundere ikke kommer fra store medieselskaper! Dog litt kjipt å se dem ble kjøpt av et, men det er vel eneste veien å gå!
 
Topp