Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billigemballasje eller Staples??

Saida80

Medlem
Hei:)

Mye å tenke på når man skal starte for seg:confused:

Jeg sammenliknet billigemballasjen og staples litt for å se hvem som er dyret, jeg synes at stables har dyrere priser på mange produkter enn billigemballasjen.no. Jeg synes også sist nevnt har bedre oversiktlighet og informasjon om produktet. Jeg bor ikke så langt fra Staples lageret og om jeg lager en avtale med dem så kommer jeg til å hente varene selv, så da slipper jeg å betale for porto. Så jeg sitter å lurer på hva kommer til å bli billigst? har billigebmallasjen dyr porto? vil kanskje prisene ligge omtrent likt, for da foretrekker jeg billigem. fordi de har mer utvalg. Også lurte jeg på om jeg lager en bedrifts avtale med staples eller billigem. er det da samme priser som er på nettet som gjelder eller får jeg litt billigere?

Jeg er takknemlig for svar fra de som kan om dette:)
 

HPF

Medlem
Jeg vet ikke hva slags produkter du har sett på, men her er prisene for noe jeg nettopp bestillte (Billigemballasje / Staples)

Eske str.0: 2,73 / 1,63
Eske str.1: 3,99 / 2,35
Boblekonv 22x26: 1,89 / 1,55
Boblekonv 15x21: 1,28 / 1,05
Kopipapir 2500 stk: 165 / 137

Staples har gratis frakt, fraktvilkårene til Billigemballasje står lett synlig på siden.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg registrerte meg som kunde på Staples nå, staplesnetshop.no. Litt merkelige priser der i utgangspunktet, jeg ringte og spurte hvorfor prisene var merkelige (Boblekonv 22x26 kostet rundt 6,50 stk.) og fikk som svar at jeg måtte ringe kontakten i mitt område. Det gjorde jeg og fikk en "kjedeavtale" for bedrifter som ikke er med i noen kjede... Da blir prisen på den konvolutten rundt 1,60 stk.
 

Saida80

Medlem
Jeg registrerte meg som kunde på Staples nå, staplesnetshop.no. Litt merkelige priser der i utgangspunktet, jeg ringte og spurte hvorfor prisene var merkelige (Boblekonv 22x26 kostet rundt 6,50 stk.) og fikk som svar at jeg måtte ringe kontakten i mitt område. Det gjorde jeg og fikk en "kjedeavtale" for bedrifter som ikke er med i noen kjede... Da blir prisen på den konvolutten rundt 1,60 stk.

Nå ble jeg letta:) for jeg syntes at det var for dyre priser hos staples, og jeg har lyst å handle hos dem. Jeg er takknemlig at du delte denne erfaringen med meg;) tusen takk og takk til HPF også som henviste meg til staples i en annen tråd.
 

Saida80

Medlem
det er smart og billig, men jeg tror at jeg vil forholde meg til her i Norge! jeg har ikke ork å bestille fra andre land, ellers takk i-net
 

Beergear.no

Medlem
boblekonvolutter kjøpte jeg nylig fra kina til 0,70,- per stykk. just saying ;)

Hva kom de inkludert alle utgifter. (Frakt/moms)
Om du har regnet på det....

En ting til jeg lurer på.
Sender dere ut varer som brev?
I så fall hvem dekker tapet om brevet blir borte?
Og hvordan vet dere om kunden snakker sant når han sier at han ikke har fått pakken?
Har ikke opplevd å miste så mange brev vi har sendt ut, men opplever "stadig" at kunder sier at de har returnert varer som brev, og de dukker aldri opp hos oss.
 
Sist redigert:

Grooo

Medlem
Vi sender småting som brev. 15-20 sendinger i uka kanskje, mindre tidligere.

Mista en sending på disse snart fem årene. Mottaker bodde på hybelhus i Trondheim, vet ikke om mottaker lurte oss eller om det var reelt.
 
Topp