Bitcoin Code - thebitcoincode.com - Svindel

En tråd i 'Generell snakk' startet av Tonny Kluften, 8 Sep 2017.

1. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Det er sjelden å se så frekke svindelforsøk for tiden som den thebitcoincode.com - Bitcoin Code - pusher ut på epost. Ekte, god gammeldags scam. Epostene deres utgir seg for å være fra Norges Bitcoinforening, og de garanterer at du tjener 13000 Euro på 24 timer. Sjekk vedlagte skjermbilde av siden deres.

Og bare for å nevne det opplagte, ingen kan vite hvordan kursen på Bitcoin går.

De færreste er så naive at de går på bløffen til bitcoin code, men i tilfelle noen svake sjeler skulle finne på å gå på limpinnen så ta i betraktning at som det alltid på Internett; Er tilbudet for godt til å være sant, så er det faktisk for godt til å være sant.

bitcoin-code-thebitcoincode-com.jpg.jpg

2. René Munthe Eik Medlem

Bare norsken på dette skjermbildet burde være nok til å skremme livskiten ut av de fleste :eek:

Thor Erik Just Olsen liker dette.
  3. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Blir dynget ned av Bitcoin-spam for tida - helt håpløst.

4. Thor Erik Just Olsen

Thor Erik Just Olsen Medlem

Jeg har ikke store nok cohones til å hive meg på slikt uansett :) Ikke en gang the real deal

5. Andreas Hatlem

Andreas Hatlem Aktiv

Når man tenker på hvor enkelt det er å sette opp noe som dette forstår jeg at noen gjør det.

6. xdex

xdex Medlem

Har Google translate voice playback fått ny kvinnelig stemme he-he :D (hint: i video).

Del denne siden