"Bløffer" Facebook i markedsføringen sin?

En tråd i 'Sosiale medier' startet av arjoregnskap, 30 Mai 2017.

1. arjoregnskap

arjoregnskap Medlem

Sånn ca 1 gang i mnd får jeg varsel fra Facebook om at 55% flere personer skal på arrangementer i nærheten av min bedrift NESTE UKE og at jeg må få promotert bedriften min. Enten så er det en unik statistisk tilfeldighet at det er 55% flere hver eneste mnd som skal på et arrangement neste uke , eller så er det en hauggammel statistikk som de ikke oppdaterer eller så er det en "bløff" . Noen som har den samme prosenten og bor andre steder i landet?
    upload_2017-5-30_9-14-4.png

Pong liker dette.
  2. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

3. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Dette er jo villedende.
    Send lenk til denne WF-side til tips@forbrukerombudet.no - så kan de skrive ut en bot eller noe.

4. Steve Cash

Steve Cash Medlem

Bortsett fra at forbrukerombudet ikke jobber med næringsdrivende som blir dårlig behandlet, og arjoregnskap har jo en bedriftsside.

Pong liker dette.
  5. Tony J

Tony J Alle skal få

Hei,

Du kan søke etter en gruppe på Facebook som heter "Smått og stort om sosiale medier", og postlegge spørsmålet ditt der. Så får du nok iallfall noen innspill på hva det kan være, og eventuelt hva som er feil.

6. arjoregnskap

arjoregnskap Medlem

Var nok mest postet som en kuriositet - regnet med at iallefall noen her inne har en bedriftsside, og om de fikk opp 55% også. Kommer hverken til å kjøpe annonser eller forfølge saken videre på noen som helst måte.

7. xdex

xdex Medlem

Veldig villedende ja!

Del denne siden