Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruker alle her Wordpress eller Joomla?

Sadie

Medlem
hva er det beste "allround" alternativet mener du da, adeneo? og hvorfor?

Du spurte ikke meg, men jeg våger å svare alikevel og jeg har troen på Anchor, faktisk. Rett og slett fordi at man trenger ikke å tråkle igjennom berg av PHPfiler for å få noe gjort.
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Du spurte ikke meg, men jeg våger å svare alikevel og jeg har troen på Anchor, faktisk. Rett og slett fordi at man trenger ikke å tråkle igjennom berg av PHPfiler for å få noe gjort.

Fra Anchors hjemmeside: "Super-simple theming
Creating and modifying a theme is as simple as knowing some very simple PHP and HTML/CSS."

For de bakerst i salen: Legg merke det uthevede ordet.
 

Sadie

Medlem
Fra Anchors hjemmeside: "Super-simple theming
Creating and modifying a theme is as simple as knowing some very simple PHP and HTML/CSS."

For de bakerst i salen: Legg merke det uthevede ordet.

Vel, men du ser hva du selv siterte ikke sant? Det står ikke der at jeg ikke tåler litt php?
 

zapotek

Medlem
Vel, men du ser hva du selv siterte ikke sant? Det står ikke der at jeg ikke tåler litt php?

Du skrev: "Du spurte ikke meg, men jeg våger å svare alikevel og jeg har troen på Anchor, faktisk. Rett og slett fordi at man trenger ikke å tråkle igjennom berg av PHPfiler for å få noe gjort. "

Fakta er: Du må ikke tråkle deg gjennom et berg av PHPfiler for å få noe gjort i Wordpress. Du kan KAN, men du MÅ ikke - på samme måte som med Anchor.
 

zapotek

Medlem
NeverendingThread.jpg
 

hvaer

Medlem
Ikke helt sant.

Jo, det er faktisk helt sant. For min del, så kan jeg fint lage masse rart ut av WP uten å kunne PHP i det hele tatt. CSS derimot er noe man bør kunne noe om, uavhengig av hva man måtte bruke. Man kan selvsagt gå snarveier, og lage relativt pene ting med f.eks Ultimatum Theme uten å kunne ett snev av css eller gjøre det enda enklere, ved å bruke f.eks Elegant Page Builder eller Visual Composer.

Selv bruker jeg disse Ultimatum Theme som rammeverk, og EPB eller VC på enkelte undersider. Man får fleksible sider, som ser bra ut, uten å trenge voldsomme mengder med kunnskap om det ene eller andre.
 

Sadie

Medlem
Jo, det er faktisk helt sant. For min del, så kan jeg fint lage masse rart ut av WP uten å kunne PHP i det hele tatt. CSS derimot er noe man bør kunne noe om, uavhengig av hva man måtte bruke. Man kan selvsagt gå snarveier, og lage relativt pene ting med f.eks Ultimatum Theme uten å kunne ett snev av css eller gjøre det enda enklere, ved å bruke f.eks Elegant Page Builder eller Visual Composer.

Selv bruker jeg disse Ultimatum Theme som rammeverk, og EPB eller VC på enkelte undersider. Man får fleksible sider, som ser bra ut, uten å trenge voldsomme mengder med kunnskap om det ene eller andre.

Vel, det er jo bare du og lage hva du vil, men det er jo veldig greit at man forstår sitt verktøy...


Diskusjonen løftes til nye høyder... :rolleyes:

Noen som vet hvilken dato påskeaften faller på i 2014?

Samme dato som siste år, James.
 

Sadie

Medlem
Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke helt forstår hvorfor folk ble så fiendtlige fordi jeg stilte et spørsmål bare.
 
Topp