Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Butikk markedsføring

ani500

Member
Hvorfor gi bort gratis annonseplasser? Det er jo bedre for forbrukerne at det ikke er annonser og spesielt dersom de er gratis har dere ikke noe å tape heller.

Det er kun begrenset antall annonseplasser som gis kun til WF lesere. Når det gjelder forbrukerne tror jeg ikke de har noe imot annonser, for det er jo det som skiller konkurrentene og viser hvilke bedrifter som bryr seg ekstra om kunden.
 
Sist redigert:

barentshavet

Active Member
Det er kun begrenset antall annonseplasser som gis kun til WF lesere. Når det gjelder forbrukerne tror jeg ikke de har noe imot annonser, for det er jo det som skiller konkurrentene og viser hvilke bedrifter som bryr seg ekstra om kunden.

Nå er det vel sånn at 1 av 2 blokkerer annonser, men det er jo selvfølgelig hyggelig at dere gir bort gratis annonseplasser. Jeg var kun nysgjerrig på hvorfor :)
 

ani500

Member
Nå er det vel sånn at 1 av 2 blokkerer annonser, men det er jo selvfølgelig hyggelig at dere gir bort gratis annonseplasser. Jeg var kun nysgjerrig på hvorfor :)
Ok. Vi har godt oversikt over antall som klikker våre bannerannonser og våre brukere misliker ikke annonsene, de er hos oss for å finne nye nettbutikker og produkter på tilbud.

Men, takk for tilbakemeldingen. Det er alltid godt å høre andre synspunkter.
 
Sist redigert:
Topp