Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bytte regnskapsbyrå

Kaudervelsk

Medlem
Jeg er ikke helt 100 % fornøyd med det regnskapsbyrået som jeg bruker , så lurte på om noen har erfaring med å bytte ?

Tror imidlertid hun er ganske billig , betaler under 10 000 i året for ca 2-300 bilag .
 

xpd

Medlem
Har hørt rykte om at e-conomic sliter litt økonomisk, så det kan være noe å sjekke ut før man binder seg.
 

SolidHost

Medlem
Ikke den sunneste økonomien jeg har sett, men dersom de har gode investorer med et langsiktig perspektiv med på laget, så trenger jo ikke dette å være så ille;

Regnskapstall fra Proff

Bør vel også nevnes at det ser ut som om firmaet har internasjonale forgreninger, så man kan jo tolke det som om at det kanskje er en større internasjonal aktør som står bak, noe som også kan gi ekstra tygghet.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da har jeg snakket med e-conomic om akkurat det dere tar opp og årsaken til dårlige regnskapstall er fordi de danske eierne investerer for fullt i Norge og resten av Europa. De planlegger å gå i null i år, så heller ikke da vil de gå i overskudd. Tallene for organisasjonen som helhet er fortsatt positive.

Om derimot noe skulle som gjør at e-conomic.no går i "dunken", så vil et forsikringsselskap ta over deres servere i 6 mnd slik at all kunder kan hente ut sine data.

Bra nok forklaring for min del!
 

SolidHost

Medlem
Vel, man skal jo ikke bestanding se seg blind på tallene fra Proff, da det ofte ligger mye bak tallene som først kommer fram gjennom å bestille et komplett regnskap. Er jo en del positive ting å spore også ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Kaudervelsk, Hvorfor er du ikke fornøyd med regnskapsføreren din?
Har du spurt henne om hun kan skaffe seg det du savner? Kanskje det ikke er verre enn å spørre.

Vel, man skal jo ikke bestanding se seg blind på tallene fra Proff, da det ofte ligger mye bak tallene som først kommer fram gjennom å bestille et komplett regnskap. Er jo en del positive ting å spore også ;)

Det er umulig å si om et firma gjør det bra eller dårlig ved å se om de har underskudd eller ikke. Et firma kan pløye penger inn i nye prosjekter, investere, sende til utlandet osv. og på den måten få underskudd selv om de i virkeligheten tjener som hakka møkk.

Jeg f.eks. har et overskudd i mitt ENK som er mye mindre enn det jeg hadde hatt hvis jeg ikke hadde investert i nye nettsteder.
 
Sist redigert:

xpd

Medlem
Den forklaringen holder også i massevis for meg, og i ettertid ser jeg at kilden har egeninteresse. Kommentaren kan eventuelt slettes
 
Topp