Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cms

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei
hvem er egentlig den best cms klienen som også er enkel å bruke...
Det må være lett å legge inn reklame. jeg har planer om å lage en nettportal som daglig oppdateres litt sånn som sol.no bare ikke så spredt
 

peterandrej

pensjonert moderator
Wordpress er den klienten som er lettest å bruke. Men, du må nok installere noen plug-ins hvis du skal kunne bytte annonser fra selve klienten. Eventuelt bare oppdatere kildekoden til selve nettsiden.

EZPublish har skyhøy læringskurve, så med mindre du skal lage en kopi av VGnett, bør du holde deg unna denne. Men, kraftig er det, helt klart.

Vanskelig å anbefale deg noe når du egentlig ikke sier så mye om hva du egentlig er ute etter/ hva du kan / etc.

Men, jeg bruker Wordpress, og har full kontroll på annonser og innhold og hele pakka.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Takk for svaret..

Har en litt bedre forklaring..


Det må være lett å legge inn reklame. Jeg har planer om å lage en nettportal som daglig oppdateres litt sånn som sol.no bare ikke så mange temaer siden vi ha mest om data, mobil, teknologi, OS, musikk, film, festivaler, +++

Jeg har mange firmaer som fårelpg vil ha reklame på siden min... derfor er det viktig at det blir lett å plasere reklamen der det er behov for det...

hadde også vært fint om det fantes noen tutorials som forklarte grundig om åssen man lager egene teamplates..

Lurer på noe?
Spør
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg har sett litt på CMS-løsningene til Drupal, Joomla og Mambo. Jeg synes Drupal ser veldig sympatisk ut.

Noen som har erfaring med noen av de tre ovenfornevnte?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har brukt både drupal, joomla og mambo.
Bruker joomla i dag, da den vel har mest støtte hva gjelder OS community.
Om en er på kikk etter noe som ikke er så "tungt" er nok drupal et fint system.
 

Geironimo

New Member
Jeg kan anbefale wordpress og Expression engine. Jeg brukte veldig mye Mambom, drupal osv før men de er rett og slett full av masse unødvendig tull spør du meg.. Wordpress gutta har en bra fremgangsmåte og det er "less code is more code" noe som gjør Wordpress enkelt å designe rundt! Jeg bruker det til nesten alle mine kunder og det er enkelt for dem å lære! Expression engine er også verdt en sjekk.. Enkelt å designe rundt :eek:)
 
Topp