Kjapp og trygg hosting for Wordpress

com domener tilsalgs og verdal.info

mrroy76

Medlem
Om interesse send bud på pm. Bud som ikke er av interesse vil ikke bli besvart.

cupcake4fun.com
cupcakes4fun.com
florida4life.com
verdal.info
 

mrroy76

Medlem
Disse domenene er også tilgjengelig for bud

SexToys4you.no
ExoticTravels.no
FluffyMart.com
CreamyAndDelicious.com
aksjemegleren.no
buffy.no
buffyphone.no buffy er navnet på dn nye facebook telefonen som blir lansert
has-lo.net
has-lo.com has-lo er en av de hotte nykommerne i hip-hop i usa
kidssport.net
 

mrroy76

Medlem
men da må det vel være ett trademark/copright navn? har ikke funnet ut noe om det enda. Jeg fortet meg og kapre disse. Og ser at de er stort sett kapret i andre land også.
 

Kassimaja

Geocacher
men da må det vel være ett trademark/copright navn? har ikke funnet ut noe om det enda. Jeg fortet meg og kapre disse. Og ser at de er stort sett kapret i andre land også.

Det må være et registert eller uregistret merkevare og domenet skal ikke være registret i ond tro, noe du bekrefter at det er i tråden
 

mrroy76

Medlem
"ond tro" ? javel. Så alle som kjøper domener opererer i ond tro om de snapper opp noe som ikke er kapret, Om det da er slik, så vil nok de fleste domener kunne knyttes opp mot et registrert eller uregistrert varemerke. Hva med han som hadde nav.no? de som satset på og finne domenet til statoil og hydro sammenslåingen?
 

Kassimaja

Geocacher
Nav.no var registret og i bruk leeeenge før staten begynte å vurere sammenslång av organisasjonene som i dag er nav og ja, det er slik regelverket for .no domener er. Du kan like det eller ikke, men du har selv signert på en egenerklæring og du vet best selv om du har holdt deg innenfor det du har signert på eller ikke
 

NilsF

Medlem
Hva med brownies.no som ble reg i 2010 og blir solgt nå hva er forskjellen?

Det skal vel i dag godt gjøres å få registrert "sjokoladekaker" som et varemerke vil jeg håpe og tro.

For øvrig var "BROWNIES" tidligere registrert som et ordmerke (registrert i 1997), men det ble ikke fornyet ved utløp i 2007. Man bør imidlertid utvise særlig varsomhet med bruk av et identisk navn hvis det er mindre enn 5 år siden varemerket eller merkenavnet var i bruk. Det å ha et "sovende" domene er neppe mye galt, men å ta det aktivt i bruk i en annen virksomhet før tidligere bruker av merkenavnet har mistet alle sine rettigheter til navnet, det er kanskje ikke så lurt.
 
Sist redigert:

mrroy76

Medlem
Samme med buffy.no og. har vært i registeret men ble opphørt. Så tror denne diskusjonen kan legges død
 
buffy.no ser jeg ikke noe problem med, ettersom ikke trenger å ha noe med noen mobil å gjøre.
 
Topp