Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Conta Faktura offisielt lansert

Dag Frogner

Supermedlem
Det er vel slik at en del ekstratjenester koster penger? Jeg kunne godt tenkt meg å prøve dette, men er litt usikker på hva man får gratis og hva man må betale for. Har ikke funnet noe god info om dette på deres nettsider, men det kan hende at det bare er meg som ikke har letet godt nok.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Bra! :)

Bruker Fakturo i dag og er igrunn veldig godt fornøyd med det, men fikk en faktura derfra nå på 500-600kr og alle monner drar, så kommer nok til å teste ut deres løsning snarlig.

Er igrunn litt skeptisk til tjenester som dette som er gratis, siden jeg vil tro at lista for å legge ned tjenesten er lavere enn om man tjener penger på den, men siden dere også har en del andre tjenester i firmaet håper jeg dere tjener nok på de til at dere kan holde denne gratis.

Så får vi bare håpe at vi ikke får mail om et par måneder om at dere nå vil ta betalt for dette. ;)
 

hansson

Langveisfarende
Sånne luretjenester som plutselig går fra gratis til betalt HATER vi!

Så det er ingen planer om å plutselig innføre betaling for den ordinære fakturafunksjonaliteten. Det kan bli aktuelt å ta betaling for ting som er greit å ha for litt større firmaer, f.eks. KID. Men altså: Ingen betaling for det du trenger for å sende og administrere fakturaer og purringer. Noensinne.

Dette er en klassisk freemium-greie der vi håper en prosentandel av brukerne får lyst til å kjøpe en inkassotjeneste eller sende et par brev som vi postlegger. Men det er ingen krise hvis ikke. Mange av inkassokundene våre bruker fakturasystemet, og derfor blir det ikke snakk om å legge den ned. Vi verken kan eller vil trekke tilbake noe vi har solgt inn som et argument for å kjøpe inkassoabonnement.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Dette er strålende hansson.
Kudos for en bra tjeneste og lykke til med videre utvikling :)
 
Jeg trodde jeg skrev en kommentar her i stad, men den ble visst ikke lagret. Dette ser meget bra ut rett og slett, liker det meste her. Men har et par spørsmål:

1. Hva om man skal legge inn en vare (forsøkte) og denne varen ikke har en fastpris, men vil variere fra kunde til kunde, må man legge inn varen flere ganger med forskjellig pris eller kan man overstyre prisen når man oppretter faktura?

2. Hva med kundenummer på kunder man legger inn, slik at kundenummer også blir generert på faktura?
 
Topp