Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dårlig erfaring med DIBS

KIA

Medlem
Bruker selv Stripe og er veldig fornøyd. De svarer meg alltid i løpet av en dag/noen få timer og når jeg hadde problemer med chargebacks fra kunder tok de personlig kontakt med meg og hjalp meg med å implementere en bedre løsning for å sikre kontoen min.

Nå vet jeg ikke hva du selger i nettbutikken din men om jeg skulle satt opp nettbutikk hadde jeg nok brukt Klarna, Stripe og PayPal.

Lykke til videre.

Hvis du bruke Klarna trenger du ikke Stripe og omvendt. Begge to kjører på kortbetaling

Hvilke sikkerhet har Stripe implementert for deg? Hadde en gang en stor bestilling gjennom et stjålet kort. Det hjalp ikke mye med direkte kontakter med banker. De åpner bare en Dispute- kanal hvor du kan sende dokumenter gjennom dette. De sier at de holder ikke noen bankkontakt. Det høres veldig rart ut.
 

Helsesigaretten

New Member
Vi har vært fornøyde med PayPal i flere år nå, men blir jo litt bekymret når selgere fra fx Klarna forteller om hvor mange som blir "skremt" av PayPal som betalingsløsning. Har PayPal et image problem i Norge?
Vår erfaring er at PayPal beskytter både oss og kundene, og vi har som nevnt ikke hatt et eneste problem med dem.
For kundene burde det jo oppfattes som en fordel at nettbutikken "penser deg" til en trygg betalingsportal som fx PayPal.
 

William

Medlem
Hej,

@Helsesigaretten Kul att du är nöjd med PayPal. Däremot är det inget jag hört sedan tidigare, att Klarna ska prata illa om PayPal. Du är alltid välkommen att ta kontakt om du har några funderingar i framtiden. Återigen, vi uppskattar dina lovord :).

@noekult - DIBS är en duktig aktör precis som många andra inom betalningsbranschen i Skandinavien. Kan det inte vara så att du råkat ut för ett problem som de undersöker och inte har något konkret svar på ännu? Jag tror på att erbjuda flera betalsätt för att få en optimerad kassa. Så den långsiktiga lösningen är nog inte att sluta erbjuda DIBS, kortbetalning är absolut nödvändigt. Om du skulle vilja komma i kontakt för att tilby PayPal i tillägg så får du precis som @Helsesigaretten höra av dig till mig.

Sorry for min svenska!

Vennlig hilsen,
William Torsler
+46736333286
wtorsler@paypal.com
 

Turbo Heidi

Member
Eg har Dibs og bare gode erfaringer. Eg har økt salget med Dibs kontra med Klarna. Fikk mange forespørsler fra kunder når eg hadde Klarna. Dem skjønte ikkje hvordan dem la inn betaling. Og kan selv si eg synes selv det er tungt i mange nettbutikker. Så eg styrer unna Klarna.
 
Topp