Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Design og koding av ny nettside - betalt oppdrag

OleChristian

New Member
Heisann!

Mitt firma, Normann & Hammerstad, skal starte en ny smstjeneste, og trenger i den forbindelse en enkel internettside. Det skal være en plain og enkel side, med følgende innhold:

Loginenhet for brukere, eksterne bedrifter og administratorer
opplegg for masseutsendelse av sms (vet ikke helt hvordan dette funker så fint med tilbakemelding på dette)
mulighet for å legge ut reklamebannere
mulighet for enkle konkurranser (f.eks spm der vi trekker en vinner som får en premie, hvem som har vervet flest til siden etc.)

Trenger både design og koding (muligens også drift, men det kan vi evt se på senere).

Dette er et betalt oppdrag, så hvis du er interessert send meg en mail til ole-christian@normann.no, gjerne med anslag på hvor mye du/ dere tar for en slik jobb.

På forhånd takk!

Mvh
Ole-Christian
 

Keanu

Geek
Bare litt feedback fra et utviklersynspunkt. Merk at jeg ikke har mulighet til å ta på meg oppdraget.

Kravlisten din er rimelig tynn, dvs at det er vanskelig for en utvikler å vite hva du faktisk vil ha ut fra dette.
Et eksempel er at du som eksempel på konkurranse nevner vervepremier, men ellers er det ikke oppgitt at det skal være med et vervesystem. Hva som menes med enkle konkurranser er også uklart, f.eks. flashspill? tekstspørsmål? osv.

Dessuten er det antageligvis veldig relevant hvilken "SMS gateway" dere skal benytte dere av, om dere har skaffet denne allerede eller og også dette er opp til utvikleren.

Selv ville jeg nok ikke karakterisert dette som en "enkel side", da det har rimelig høye krav til sikkerhet og testing med tanke på at SMS tjenesten helst ikke skal kunne misbrukes. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kan heller ikke påta meg oppdraget, men jeg tror - msites - at det som menes med "en enkel side" går på selve designet - altså at layout og grafikk holdes på den minimalistiske siden uten altfor mye krøll og artige elementer. Funksjonene som etterlyses er jo noe helt annet, og jeg oppfatter iallfall at plain og enkelt her går på design og ikke funksjoner.

Forøvrig, ja det var veldig lite informasjon her. Men det kan jo være grunner til det også, som vi ikke vet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Kan heller ikke påta meg oppdraget, men jeg tror - msites - at det som menes med "en enkel side" går på selve designet - altså at layout og grafikk holdes på den minimalistiske siden uten altfor mye krøll og artige elementer. Funksjonene som etterlyses er jo noe helt annet, og jeg oppfatter iallfall at plain og enkelt her går på design og ikke funksjoner.

Forøvrig, ja det var veldig lite informasjon her. Men det kan jo være grunner til det også, som vi ikke vet.

Hvordan ble jeg dratt inn i dette ?? ;-)
 

peterandrej

pensjonert moderator
aaaah.. beklager msites.. gikk litt fort i svingene der. Jeg mente jo selvsagt keanu. vet ikke hvorfor jeg skrev msites egentlig. kanskje jeg må slutte å spise disse pillene mine..
 
Topp