Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domene til salgs med Ide for innhold.

Tony J

Alle skal få
Kjøp oljeboring.no og start en blogg/nyhetsside om funn av olje etc samt levende aksjekurs på oljeselskapene rundt om i verden.

Ha med kart på forsiden der oljeriggene etc er plassert med informasjon på mouseover samt mere informasjon ved klikk (egen side). Du kan også ha ledige stillinger i f.eks nordsjøen (Mange av de med bore og drillekurs samt sikkerhetskurs følger nøye med på nyheter om oljefunn og leter alltid etter ledige jobber.

Eksempel på lignende side: Offshore.no - Norges største olje- og energinettsted .

Oljeboring er et bedre domene FORDI oljeboring er ikke alltid OFF shore. ( brukes vanligvis i tilknytning til oljerelatert virksomhet til havs ), mens oljeboring skjer i alle oljefelt, til lands og til vanns.

Oljeboring.no vil være et narlig navn for en slik side samt enkelt å huske.


Tony
 

Tony J

Alle skal få
Oljeboring i Norge er vel kun offshore?
Du har heller ikke gitt noen pris for dette superdomenet ditt.

Jeg vurderer alle bud. Har egentlig ikke forespeilet meg noen sum. Jeg føler på meg
om jeg blir fornøyd hvis det i det hele tatt kommer inn bud. Jeg har ikke satt noen frist.

Siden er ment for norske folk. Det er ikke slik at dersom du ville jobbe i oljebransjen så
må du jobbe for Norge. Nyhetene er fra hele verden, slik at oljeboring på land nyheter
vil også være av interesse for målgruppen.

Ideen er ikke til salgs, den er gratis. Den trenger heller ikke være bra, det er bare
ekstrainformasjon jeg gir til domenet i tilfelle det gjør valget til kjøper enklere.

Tony
 
Sist redigert:
Topp