Kjapp og trygg hosting for Wordpress

domene, webhotell og nettbutikk på samme greie?

elinpelin

New Member
Hei!
Jeg er helt fersk på dette og ikke akkurat så veldig dreven på data generellt.
Men jeg har lest litt her for jeg skal starte en nettbutikk.
Skjønte fort at wordpress og woocommerce eller hva det het ikke var noe for meg.
Har nå endelig fått organisasjonsnr og domenet jeg vil ha er ledig enn så lenge.
Bestilte egentlig domene og webhotell på one.com men vil ikke ha nettbutikken der da jeg ikke kan ha klarna, svea eller andre med utsatt og månedlig betaling som en betalingsmulighet. Så jeg har kansellert.

Så er det noen som har et tips til et sted hvor jeg kan ha det eller kombinasjon eller noe som ikke er det dyreste, men som fungerer? Det blir ganske mange varer etterhvert hvis det går bra.

nybegynner!!!
 

elinpelin

New Member
Ja. Har sjekket litt rundt og selv om jeg syntes at mystore er litt dyrt så får man kanskje mest for pengene.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du kan undersøke om noen kan hjelpe deg med å sette opp samt forklare wordpress og woocommerce for deg.
Har du det på plass går det smidigt og det er konseptuelt ikke noe forskjell mellom det og mystore; uansett ville du måtte sette deg inn i det nye.

Mystore tar betalt pr måned; en konsulent pr time.
Hvis du vet hva du skal går det få timer; han/hun kan også fortelle deg hva du bør gjøre.
Ting blir fort dyrt når du skal ha tilpasninger; uansett om den som hjelper deg heter Mystore eller er en konsulent.
 

Britta

stoffdronning
Mystore sender halvårsfaktura.
Hvis du ikke har snøring av hva som helst er nok noen ferdige systemer å anbefale - du skal bruke tida di på å selge og ikke på å finne ut av ting.
Regner med at du har lagt budsjett, hvor mye har du avsatt til oppstarten på digitale tjenester (nettbutikk osv.)?
 

Qwerty

New Member
Hvis mystore ble for dyrt så kan du jo sjekke 24nettbutikk, deres billigste pakke får du til 400 kr mnd. Så vidt jeg vet så skal de fungere bra. (er ikke forbundet med de på noen vis)
 
Topp