Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dritdårlig domene selges til sinnsyk høy pris.

picxx

Well-Known Member
xll.no

BIN: 739.560,50.-

Tar også seriøse bud på PM.
 

picxx

Well-Known Member
Feel free :)
 
S

Slettet

Guest
Dette domenet gikk jo ut for kun to-tre dager siden :) så du har jo nylig regga det :)
 

picxx

Well-Known Member
Dette domenet gikk jo ut for kun to-tre dager siden :) så du har jo nylig regga det :)

Skulle det ha noe å si?
Visste ikke at det var pålagt botid på domener.
 

Bjørn

Domenespekulant
blir for dumt tde.. hva har det med saken å gjøre??? om domenet som selges er 10 år eller registrert for 1 dag siden er det da lov å selge det...
 

Santo

Active Member
blir for dumt tde.. hva har det med saken å gjøre??? om domenet som selges er 10 år eller registrert for 1 dag siden er det da lov å selge det...

Jeg er enig i at det i utgangspunktet ikke har noe å si, men likevel ville jeg nok vist mer betalingsvilje dersom jeg skulle kjøpt ett godt domene som noen hadde hatt registrert i ti år enn for ett som noen registrerte for ti minutter siden...
 

Bjørn

Domenespekulant
Jeg er enig i at det i utgangspunktet ikke har noe å si, men likevel ville jeg nok vist mer betalingsvilje dersom jeg skulle kjøpt ett godt domene som noen hadde hatt registrert i ti år enn for ett som noen registrerte for ti minutter siden...

... så du går alltid inn og sjekker når et domenet er regget før du legger inn bud?
 

Santo

Active Member
... så du går alltid inn og sjekker når et domenet er regget før du legger inn bud?

Ja, jeg gjør alltid grundig research i forkant.

Når ble domenet registrert, hvem har hatt det før, hva har det vært brukt til tidligere igjennom årene, osv.
 

Bjørn

Domenespekulant
burde være kvaliteten på domenet som er mest avgjørende for hva man legger inn som bud - ikke når det er registrert sist...
 
Topp