Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dyktig, seriøs og samarbeidsvillig Wordpress programmer søkes med affiliate kompet.::

Jeg skal sette opp en blogg og har selv nødvendig kompetanse på layout og har også laget mange nettsider selv før (, men ikke i wordpress). Har aldri vært borte i Wordpress og trenger hjelp for å komme i gang og en kontakt som jeg evt. kan få hjelp av ved behov dersom ting skal oppgraderes eller større endringer foretaes. Jeg trenger hjelp til å sette opp twitter, facebook og yr modul + Amazon affiliate moduler gjerne med skredderskydde produkter. Har allerede fått en bekjent til å sette opp en server så test-siten er allerede oppe. Trenger som sagt kun hjelp til å komme i gang og en støttespiller som kan stille opp fremtidig ved behov.

Jeg driver selv et byrå og har andre i mitt nettverk (frilansere og firma) så det kan hende at dersom du gjør en god jobb kan det bli fler oppdrag via andre oppdragsgivere. Jeg er vant til å deale med frilansere og andre firma innen multimedia så jeg forventer pris deretter og ikke fantasipriser / fantasitimepriser. Jeg ønsker ryddig avtale der vi fra gang til gang avtaler antall timer og pris på forhånd og jeg forventer å få igjen en god del for kr 2000.- og evt. mer. Jeg ønsker kun kontakt med en person og ikke et nettverk med fler personer. Send meg PM her så snakkes vi derfra. Ta med link til hjemmesiden din med eksempler på dine Wordpress sider og fortell om din erfaring med Wordpress (hvor lenge du har utviklet nettsider med WP og evt. antall prosjekter) om du har erfaring med Amazon affiliate osv. Jeg foretrekker møte via Skype første gang og et uforpliktende møte. Ser frem til å høre fra deg. Jeg forventer at du kommenterer de kriteriene jeg har satt opp (affiliatekompetanse, timebetaling, erfaringsgrunnlag osv. og om du er vanligvis er tilgjengelig eller er kronisk overbooket nærmest konstant). Takk
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Et par tips: For 2000 er det IKKE veldig mye du får. I den prisklassen er det kun de aller minst erfarne og amatører du får tak i som er villige til å sette opp en mer komplett nettside med tilpasninger osv, og hvis det da er noe bittelitt mer komplisert det dreier seg om, så har du et problem.

For det beløpet der får du max 2-4 timer med flinke og erfarne folk, og da er det ganske begrensa hva man rekker å gjøre.
 
Sist redigert:
Takk Torstein. Jeg trenger som sagt kun hjelp til å komme i gang og et fremtidig samarbeide dersom jeg evt. trenger hjelp. Jeg løser det meste selv. Og det kan bli mer enn kr 2000,- dersom det er behov for det.
 

Erlend

Medlem
Sett opp en liste over akkurat hva du trenger, så får du nok inn flere tilbud. Wordpress + installasjon, hva mer?
 
Hei Erlend. WP er allerede innstallert. Trenger kun hjelp til å få det up and go. Har en annen wordpress site som skal matches (omtrent likt som den).
 
Topp