Kjapp og trygg hosting for Wordpress

EHF - hva er vanlig

tbird

New Member
Hei!

Jeg holder på å utvikle en løsning som bl.a. skal ha en fakturadel hvor kunden skal kunne sende
EHF fakturaer.

Det jeg lurer på er om det er mest vanlig å utvikle et eget aksesspunkt ved hjelp av. f.eks. Oxalis, eller om
det er like greit å leie aksesspunkt av en tredjepart.

Når jeg kikker litt rundt på aksesspunkt listen til Difi, så virker det som leverandørene på den listen fokuserer lite på det å være en tredjepartsleverandør, i allefall slik jeg kan lese på hjemmesidene til leverandørene.

Svar og tips mottas med takk.

Mvh
Ronny
 

leiheim

Member
Trur ikkje eg ville tatt med bryet med å drifta aksesspunktet sjølv, ville nok heller gått for ein ferdigløysning for dette. Einaste minuset med dei fleste som tilbyr ferdigløysning er at dei fleste av dei tar ein heftig pris i oppstart, + fast månedskostnad + pris per utsendelse. Med andre ord, dersom du har få EHF utsendingar i månaden kan det bli ei høg stykkpris.
 

tbird

New Member
Takk for svar, tenker også at det vil være mye styr med å drifte et selv.

Nå vet jeg ikke hva andre gjør, men kanskje man kan klargjøre applikasjonen for ehf, men la kunden selv gjøre en avtale med en ehf leverandør. Da kan kundene selv legge inn ehf server informasjon de får fra leverandøren.

Hva tenker du om dette?

I tillegg, er det noen som har erfaring fra noen av leverandørene på difi sin liste?
 
Sist redigert:
Topp