Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ELCigarette.com Verdt en del?

holte

Medlem
Det virker tilsynelatende som et godt domene, men alle de andre toppdomenene har dette ledig, så det er ikke godt å si. Likevel tok jeg en Estibot sjekk og den verdsatte domenet til 1800 USD, noe som er sjelden på ledige domener.

Det kan bety at 10K ikke var tatt helt ut av lufta, selv om at Estibot ikke er troverdig. Jeg har registrert domene som er verdt 3000 USD den ene uka, og 250 USD den neste..

EL Cigarette får omtrent 9 560 000 resultater på et Google søk, men den teller da også electronic cigarette.

Likevel finnes det en nettbutikk som heter; el-cigarettes.co.uk/

Personlig ville jeg ha prøvd å sette opp en nettbutikk på domenet for så å selge konseptet, men samtidig er visstnok salg av e-sigaretter og utstyr veldig lukrativt, så jeg vet ikke

Jeg røyker dessverre selv og har ikke prøvd disse e-sigarettene, så det kunne vært interessant å prøve seg på noe slikt, men har nok av andre ting å holde på med. Hadde jeg funnet domenet til hundre kroner, så kanskje, men jeg ville ikke brukt noen penger på det.

Legger merke til at det ikke er noen respons på Flippa enda det er en kjøp nå pris på 150 USD, men det er vel først de to siste dagene det får noe oppmerksomhet så sant du ikke har betalt en formue for ekstra visning.

Får si det samme som andre; Lykke til!

elcigarette.png
 

Szir0

Member
"EL Cigarette får omtrent 9 560 000 resultater på et Google søk, men den teller da også electronic cigarette."

Søkte på el cigarette men e cigarette kom opp istedenfor.. På adwords tools så pleier sånt å skje, at jeg ikke får direkte resultater for nøyaktig samme søkeord jeg søker for å få søkevolum på. Er det noe som kan gjøres?

Ellers takk for innlegget. Lærerikt.
 
Topp