Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkelt CMS

mkander

Medlem
Hei!

Skal lage en side som skal inneholde statisk informasjon om et tema. Er ute etter et CMS som er søkemotoroptimalisert og som gjør at jeg kan lage en slik side på kort tid, bare smekke inn innholdet og så er alt på plass. Viktig med lett implementering av ads osv :)

Hva er best til dette formålet? Pluss hvis det følger med noen fine templates.
 

mkander

Medlem
Kjenner godt til wordpress, men tenkte på noe som var litt mindre "blogg". Drupal har jeg aldri blitt noen stor fan av.

Hører mange skryter av EasyCMS, skal ta en test på det tenkte jeg.
 

Deezire

Medlem
Når du tenker på et enkelt CMS, tenker du da på et CMS som er enkelt og integrere? I så tilfelle så kan jeg ikke fatte hvordan wordpress og drupal ikke passer for deg? De er vanittig enkle og integrere og er nok noen av de enkleste CMSene som finnes. Min personlige favoritt er drupal, og jeg bruker den stort sett til alt.
 

Keanu

Geek
Wordpress fungerer også utmerket som Deezire sier. Jeg har brukt mange forskjellige CMS som joomla, easyCMS, cmsmadesimple og egenutviklede. Alikevel har jeg alltid kommet tilbake til wp for de sidene som passer for det. Det er fullt mulig å bruke wp for ikke-bloggish sider, så lenge man tilpasser eller utvikler egne tema.

Ved å bruke kun "pages" og lage egen sidebar (menysystem) får man en solid CMS med mange nyttige utvidelser, automatisk pinging og så videre.
 
Topp