Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkleste løsning til Motor side.

Randulf Småfix

Kanonfotograf
Finn noen utenlandske sider som har det stoffet du vil ha og oversett artikkelene til Norsk, med en kort henvisning til blablabla -skriver AA cars på New Zealand.

Da er det vanskelig å "ta deg" for dette.

Bilprodusenter (og andre produsenter) har ofte gratis bilder liggende på sine nettsider. Dessuten finnes det gratis/rimlige bildebaser som er royalty frie. Husk bare å sjekke opp dette før du legger ut noen av bildene.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Redaksjonelt

Det er fullt lovlig å sitere andre aviser - så lenge kilden blir oppgitt! Uten å ha inngått en avtale med avisen!!

Bilder er det derimot ikke lov å "kopiere" uten å ha fått tillatelse til å bruke dette!

Og, det er plenty med pressemeldinger innen motor blant annet....

Men, skal man skape en god side må den nok ha noe "eksklusivt" stoff som du produserer selv!
 

Tonny Kluften

Administrator
nei, men det kan jo være en start..
Jeg venter heller til jeg får bygget opp en sterk side med "fast innkomst" i form av penger før jeg eventuelt kan kjøpe artikler ++

Husk at kvalitetsartikler ofte koster penger da, og kvalitetsartikler trekker besøkende...

Det er fullt lovlig å sitere andre aviser - så lenge kilden blir oppgitt! Uten å ha inngått en avtale med avisen!!

Hva mener du med "sitere" ? Deler av artikelen ? Å bruke en hel artikkel kan ikke vøre lov uten tilatelse.
 
Topp