Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Epost fra mytrendyphone

Tonny Kluften

Administrator
Hva ligger bak dette? Fisker de etter linker eller hva?
Lurer spesielt på at de tranger info om "Domenets registreringsdata".

Fikk en epost med tittelen "Teknologia.no vant Top Blog 2016-premien!" fra bl@mytrendyphone.dk

Hei, Teknologia!

MyTrendyPhone.no har gleden av å meddele at vi har har valgt ut din nettside som en av flere favoritter til vår Top Blog 2016-side! Vi gratulerer så mye!

Vi kommer til å opprette en oversikt over de utvalgte bloggene på nettsiden vår. Hvis du ønsker at bloggen nevnes på denne siden, må vi offentliggjøre følgende informasjon:

- Navnet på bloggen din
- Bloggens domene/URL
- Domenets registreringsdata
- Om bloggen er optimert for mobiltelefoner eller ikke
- Navnet på bloggens/nettsidens redaktør

Men før vi gjør dette, trenger vi selvsagt din tillatelse.
Top Blog 2016-siden vil bli promotert i alle våre sosiale nettverk (Facebook, Twitter, Google+).
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Med beste hilsen,

Barbara Linz

www.mytrendyphone.no
 

beatngu

Member
Hadde det vært fra en ukjent side så hadde jeg hold meg unna,men mytrendyphone er jo en gammel side som er kjent i flere land.Det ser jo ut som det er fra mytrendyphone siden de bruker en epost fra domenet.Ser heller ingen nytte å hacke en epost fra de og spør etter den informasjonen.Hadde det vært fra hackere så hadde de nokk spurt om informasjon som de kan bruke.

Så det eneste som jeg kan tenkte meg er at de skal lage en side med de beste bloggene fra 2016 og ranke den bloggen med reklame så de kan tjene litt penger.Så du har vel ingenting å tape på dette med en gratis backlink og viss de ranker siden bra så kan du jo få en del trafikk.
 

Jens1986

Medlem
Det var en veldig merkelig mail, og sliter med å se hva de har å tjene på det - kanskje det kommer en oppfølgningsmail med info om noe du kan linke til dem med? Slik at de håper de kan få backlinks av dette. Ren gjetting fra min side.
 
Topp