Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er du en jævel på PHP og JS/Ajax teknologi?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er du en jævel på PHP og JS/Ajax teknologi?

Om du samtidig er freelance og har litt tid til overs, så må du sende meg en mail på kenneth@dreyermedia.no. Jeg er på jakt etter noen til å lage en applikasjon som jeg selvfølgelig ikke vil legge ut om her. Kan vel nevne at du høyst sannsynlig vil bruke et par måneder på den og det vil kreve mye forarbeid i form av planlegging (Noe du selvfølgelig vil få mye hjelp til).

Lønn vil være etter avtale og gjerne deles inn i 2 faser, arbeid for å utvikle applikasjonen og vedlikehold siden vi helt sikkert finner bugs og nye ting som bør legges til.

Det er ikke snakk om noe nettside eller community tull, men en applikasjon som skal brukes på mange av våre kunders nettsider. Vi har allerede kunder som er klare for den applikasjonen. Vi satser på å selge den til enda flere og da kan det bli fort bli fast jobb på deg. Eller du kan velge å bare utvikle den og la oss finne noen andre til å jobbe videre med den, som fører meg til neste punkt:

- Det er viktig at koden din er ryddig og strukturert, i tilfelle noen andre vil ta over utviklingen i fremtiden.
- Du slipper å tenke på design osv, det har vi andre til å ta seg av.
- Applikasjonen vil bli ny i Norge.

Vi er ute etter en freelancer, ikke et firma som vil fakturere oss 1000 eks mva i timen. Det vil fort bli endel timer på dette. Om du gjør det ved siden av annen jobb eller skole er det ikke noe problem, så lenge du kan kodene dine.

Som sagt, er du en rakker på PHP, AJAX og annen webteknologi kan du kontakte meg på kenneth@dreyermedia.no ! Om du legger ved noen lenker til tidligere arbeider skader det nok ikke.
 
Topp