Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FB annonsering?

zapotek

Medlem
Jeg har i dag laget et eget forum for interesser, der man kan diskutere interesser og presentere klubben man er med i. Det hadde vært kult å fått til noe der, men så langt har ingen registrert seg som medlem. Høyeste antall besøk i dag var 17 stk.

Adressen er Interesse-forum

Vet ikke hvordan jeg skal markedsføre det, men noe stort budsjett klarer jeg ikke. Jeg kan prøve å kjøre en annonse på Facebook, men da må jeg vurdere hvilke interesse-områder jeg skal begrense den til. Og så må jeg få lagt ut litt mer i forumet.

Noen forslag?

Før du i det hele tatt tenker på å bruke så mye som en eneste krone på annonsering, må du spørre deg selv hvorfor noen i huleste skulle ha interesse av å registrere seg på et forum som er tommere enn tomheten i universets uendelighet. Klarer du å nevne en grunn blir jeg imponert!
 
Diskutere sine interesser og presentere sine fritidsklubber. Da kan man kanskje klare å rekruttere nye medlemmer i klubbene og få diskutert interessene sine.

Jeg ser ingen problemer med å drive et sånt forum, men folk må få vite om det før det blir medlemmer av forumet.
 

zapotek

Medlem
Jeg skrev ikke at det var et problem å drive et slikt forum. Det jeg skrev var at det skal mye til for at en person registerer seg i et forum uten aktivitet.

Diskusjon.no har i skrivende stund 20 110 987 innlegg og 249 430 medlemmer. Interesser.your-forums.com på sin side har 1 innlegg og 1 medlem. Begge steder er det mulig å diskutere interessene sine.

Hvor ville du registert deg?
 
Topp