Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fidgetbutikken.no til salgs

cg1990

Medlem
Selger hele konseptet Fidgetbutikken.no med domene, fullt oppsett av produkter og leverandøravtaler inkludert. Her får man en komplett nettbutikk som er satt opp slik at man kan starte å selge med engang. Vi har betalt lisens via 24nettbutikk ut desember 2017 (verdi ca 7000kr).

Det er sikret et meget godt domene som vil rangere høyt på google (fidgetbutikken.no). Du har nå muligheten til å hoppe på trenden som har vært den leken man bare må ha! I mai var det hele 368.000 personer som søkte på "fidget spinner" på google!
Vi har allerede solgt over 100 stk før nettbutikken var oppe å gå og butikken er nå live og vi får inn stadig nye salg.

Utdrag fra DN om Fidget Spinner:
"I Norge vil salget snart passere minst 850.000 enheter og 70 millioner kroner i omsetning."

Varelager følger med (innkjøpsverdi pr 09.06: 9316kr).

Med bakgrunn i alle timene som er lagt ned og potensiale som foreligger ser jeg for meg en pris på 25.000kr eks mva som gunstig. Dette inkluderer alt av oppsett på nettbutikken, bannere, domene, lisens til 24nettbutikk (ut 2017) og varelager.

Selger fordi jeg har begrenset med tid til å drifte den videre.

Er åpen for bud. Om du er interessert eller har spørsmål, send gjerne pm.
 

Marius_J

Social Engineer
I følge guttungen, 13 år, er fidgets nå helt ute. Var kult for et par uker sider, nå er det visstnok helt ute og ingen unger som gidder ha dem med på skolen lenger. Men fin side.

Det kommer nok helt ann på hvor man bor vil jeg tro. Leste akkurat i lokal avisa om at de var utsolgt over hele byen og at det ikke var lov til å bruke de i skole timen. Ser kidza bruker disse overalt :)

Men ja, er nok en blaff som alt annet.
 
Topp