Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finnes det en ferdig CMS for bruktmarked/rubrikkmarked?

MariusB

Skaper & Idémaker
Dette søkes i forbindelse med et prosjekt der man skal lage et ultralokalt bruktmarked på nettet. Nærmest som en lokal variant av Finn.no.

Om det finnes en ferdig "plug and play" løsning, så hadde det vært veldig interessant å vite.

Jeg har forøvrig også søkt etter aktører som sitter på egenutviklet løsning som evt. kan selges her: https://www.webforumet.no/forum/nettsider/20093-s-ker-rubrikk-markedsplass-nettside.html

Venter i spenning på tilbakemeldinger! :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Takk for tipset Ole! Setter virkelig pris på slikt, og tar gjerne imot flere tilbakemeldinger av denne typen. :D
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Oj, takk for at du sier ifra. Satt å så på akkurat den løsningen i går kveld, og syntes den så passe ok ut.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Ok, må orientere oss litt mer - så tar gjerne imot flere tips på konkrete løsninger. Spesielt er man lysten på å finne en Wordpress-variant.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Dette er faktisk samme tema som Tonny advarte litt mot (i forhold til kundesupport), men jeg synes layouten ser ganske bra ut hos deg. Vurderer fortsatt dette temaet sterkt! :)
 

minime

Medlem
Om du ikke alt har bestemt deg så kan du ta en titt på osclass :)

Har selv brukt dette, det er utrolig enkelt også få det slik du vil ha det :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Takk for tipset! Jeg skal absolutt se nærmere på osclass, og tar gledelig imot flere tilbakemeldinger rundt dette :)
 
Topp