Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finnes det noe som heter lanseringsangst?

Gomlers

Member
Hallo Hallo..
Dette er en bløt post - Vitner om min mangel på selvtillit ;)

Fant ikke ut at det var noe som het lanseringsangst på wikipedia, jeg fant derimot ut at det er noe som heter Arachibutyrofobi Dette er "angst for at peanøttsmør skal sette seg fast i ganen" - haha

Vel, uansett... tidlig i min internettkarriere, noe som forhåpentligvis enda er tilfelle, så fikk jeg et snev av en angstfølelse for å trykke på "upload" i FTP.

- Kanskje mer type "spenning" - og ikke angst, men det ble jo litt jalla, for jeg hadde kanskje sitti i flere uker eller måneder og laget noe, og når det endelig skulle lanseres, så ble det jo aldri gjort. Det ble vel på en måte ikke perfekt nok til at jeg synes jeg kunne legge det ut. - Så da brant jeg inne med mange gode saker som kunne gjort meg enda rikere :) - Men fordi jeg hadde den jævla perfeksjonist holdninga, så sitter jeg her med mye mindre cashflow enn hva jeg egentlig skulle hatt.

(Det var vel egentlig jeg som skulle hatt kreditt for facebook!) Men den ligger fremdeles urørt på localhost. - nei, det var en spøk.

Den følelsen har jo dabba bra av etterhvert, men jeg merker den fremdeles er der - det blir aldri BRA NOK..

Er dette vanlig, eller bør jeg stikke bortom doktor online? - neida, nå kødda jeg igjen ;) - men er jeg alene om å være den perfeksjonisten, eller er jeg en av mange?
 

picxx

Well-Known Member
Vel, uansett... tidlig i min internettkarriere, noe som forhåpentligvis enda er tilfelle, så fikk jeg et snev av en angstfølelse for å trykke på "upload" i FTP.

Kanskje du burde begynne å bruke en norsk utgave av programmet? :D:p

Eneste bekymringen jeg har er CTR på nettstedet....utover det gir jeg ganske blankt F i hvordan det ser ut :)
(Legg merke til alle trådene jeg har startet i Tilbakemeldingsforumet...hehe)
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
Må si meg enig med picxx her. ikke bryr jeg meg så mye om hvordan ting ser ut bare folk finner fram, ikke bryr jeg meg om hva folk sier om utseendet helelr fordåvidt, ikke bryr jeg meg om sidene validerer 8 med unntakk av en eneste side jeg restaurerte for litt siden, og det var mere jobb enn det utfallet er verdt)
Skal vel også sies at jeg tenker kun kroner, DVS €, innenfor en changer som driter i utseendet så lenge f*** passer.
 

Gomlers

Member
Dere to ass! :D

Ja, tror jeg må slutte å gjøre ting så jævli vanskelig..

picxx: "Last opp" hadde bare blitt enda verre for meg...
 
Topp