Firmalogo.no / ITS AS

En tråd i 'Webdesign / Grafisk design' startet av Glutamine, 1 Mar 2016.

1. Glutamine New Member

Hei.

Vil gå ut med en offentlig advarsel om å bestille fra Firmalogo.no. Jeg håper jeg slipper å høre om flere som går i fella.

Firmalogo.no drevet av selskapet ITS AS og ITS design AS (tidligere navn BAAR & CO) er renspikket svindel.
    Selskapet drives konkret for å fange kunder i villedende avtaler og med bruk av mentale trusler for å få innkrevd penger.
    Metodikken dems strider imot all lovlig og fornuftig foretningskikk.

Uten å gå for mye i detalj, kan dere lese litt inne på denne tråden her:
    http://freak.no/foru...735#post3296735

Samt at det er opprettet en facebook side i regi av Firmalogo.no
    Her kan dere finne litt mer info, og bla dommer og innlegg fra berørte.
    https://www.facebook...824804/?fref=ts

Jeg ber alle som har blitt berørt av disse om å ta kontakt med meg, ettersom vi vurderer et stort gruppesøksmål mot ITS AS.

ITS AS / ITS design AS har pr i dag kun 1 ansatt. 1 ansatt som styrer alle disse domenene, og bruker samme metodikk både i Norge, og internasjonalt.
    Her er en liste over aktuelle nettstedene drevet av ITS AS:

swelogo.com
    selectlogo.com
    firmalogo.no
    logotypdesign.com
    logobylogo.co.uk
    logoshop.no
    logowinkel.com
    logorapide.com
    logodesignitaly.com
    logodesigncopyright.com
    canadalogodesign.com
    ogocustomersupport.com

Mvh
    Glutamine
    Anders Baar Bærheim, Eric John Alden Wagar

Sist redigert: 1 Mar 2016
  2. princess8783s New Member

hei. har blitt utsatt for det samme. fikk du løst saken din? mvh

3. Glutamine New Member

Hei.

Saken min var oppe i retten Sommeren 2015. Han tapte på ALLE punkt og ble idømt å betale omkostninger til meg (såvel til retten). For å unngå å betale kravet mot seg har han forsøkt å hale ut tiden eks ved å anke til LMR (uten å betale ankegebyr = ventetid), slå seg konkurs, og fiktivt selge ASet til en annen.

Når jeg begynte å legge ut info om han på internett begynte han en terrorkampanje mot meg og min familie.

Dette er en utspekulert svinder. Jeg får daglig e-post og henvendelser fra folk som har gått i samme fella.
    Hold dere for Guds skyld unna!

4. mra Active Member

Jeg skrev litt om dette firmaet på bloggen min for ca. en måned siden (http://grundertanker.no/2016/07/pass-deg-for-firmalogo-no/) etter at flere av våre kunder regelrett hadde blitt lurt av dem. I ettertid har jeg pratet med tre andre som også har blitt svindlet av dem, og jeg sender gjerne din kontaktinfo videre til dem @Glutamine , hvis du har planer om å gå videre med et gruppesøksmål.

5. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

I brreg står Eric John Alden Wagar oppført som kontaktperson; er den informasjonen fremdeles oppdatert?

6. KimJL New Member

Jeg er også i konflikt med denne svindleren, han truer nå med rettsak, hva er beste måten å ta han på?

7. Mediamann1 New Member

Denne karen og nettverket hans kommer snart til å bli veldig kjent i hele landet.....

8. IKKE-PEILLING

IKKE-PEILLING Medlem

9. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

IKKE-PEILLING liker dette.
  10. KimJL New Member

Jeg skal i forliksråd nå snart da ITS AS krever at jeg skal betale masse penger for noen usle logoer jeg aldri har bestilt, noen som har noen råd om hvordan å ligge saken frem på best mulig måte? Vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det.

11. KimJL New Member

Hei. Skal i forliksrådet nå om en måneds tid, hvordan er beste måten å gå frem i saken? Han er jo en svindler men hvordan får jeg på best mulig måte fremhevet dette? takknemlig for svar.

12. bwere.j New Member

er igjennom denne jævla prosessen nå. ser ut som jeg må ta det hele veien til retten. forslag?

13. KimJL New Member

Jeg skal i forliksråd nå snart med Its design/firmalogo v/Erik Wager. i mitt tilfellet ble jeg tilsendt en faktura på 2.800,- på noen logoer jeg aldri bestilte. Jeg har en SMS som bekrefter at jeg svarer på spørsmålet "ønsker du å bestille foreslåtte logoer?" der jeg svarte "nei ikke interessert" Fikk fakturaen samme dag som Meldingen. Skrev ett langt brev til forliksrådet om situasjonen. Håper dette går veien, for er utvilsomt svindel som foregår her. De må vel se at når samme firma er i så mange saker at noe er gale. Ser frustrasjonen. Jeg kommer til å anmelde han, uansett sakens utfall.

14. quicktech

quicktech Medlem

Bare møt opp i forliksrådet, det er soleklart at du vinner saken, så sannsynligvis vinner du på uteblivelsesdom fordi motparten ikke møter. Med mindre han selv møter eller sender representant, da har du soleklar dokumentasjon på at du takket nei til tjenesten. I så tilfelle skal du ikke forhandle, men be møteleder om dom slik at det er forliksrådet som tar avgjørelsen. Så kan vedkommende anke til tingretten hvis han føler det er verd 50 000.

15. Marius_J

Marius_J Medlem

Hvordan gikk det ?

Del denne siden