Kjapp og trygg hosting for Wordpress

flash annonser virker i FF, ikke i IE

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Om du mener disse filmbannerne som ellos selv har valgt å kalle dem, så fungerer dem hvertfall utmerket i IE7... IE6 er det jo alltid trøbbel med, så regner med det er den du bruker? Ikke akkurat meningen å prate dritt om IE6, men er såpass lei av at ingenting skal klaffe sammen der lenger...
 

Keanu

Geek
Du bruker ikke noe plugins eller extentions (eller hva det heter i IE) for å blokkere flash? Jeg har gått i den fellen et par ganger selv i FF.
Vises flash-annonser på andre sider?
 

Mats@TD

Medlem
Brukernavn:

Hva er URLen til siden din som denne ligger på? Vi har fått et par rapporter om problemer med disse bannerne i IE - og jeg har greid å gjenskape problemet på minst en av disse sidene med IE 7, men har ikke funnet ut hva som faktisk er feilen.

Bannerne virker nemlig i grensesnittet til TradeDoubler, de virker også når man tar ut koden (både JS og iFrame) og legger dette i en ren HTML-side. Det får meg til å tro at det er en eller annen konflikt på sidene bannerne legges ut på. Problemet rammer kun IE, ikke nettlesere som Safari, Opera og Firefox.

Hvis du kunne gitt meg URLen til din side så hadde det vært flott. Da blir det litt lettere å feilsøke.
 

Gomlers

Member
Installer flash på nytt kanskje?
Mulig det er en eller annen oppdatering på I.E7 som har kastet ut mulighetene for å spille av visse typer flashfilmer?
 
Topp