Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forandre lenkestrategi

metallian

Medlem
Øyh-Great minds think alike eller hva det heter-skrev om dette for et par tre dager siden :) Blir spennende å se hva slags endelig verdi jeg får på sider utover i kejden her etterhvert.....:

Linbygging for PageRank-et praktisk eksempel

Det er jo åpenbart endel å hente ved å booste innlinker istedetfor å bare gi rene innlinker med lav verdi. Ikke bare fordi den rene matematiske linkjuicen er bra, men det er vel ting som tyder på at Google vekter kvalitetsinnlinker mye på flere plan.
 

sKrud

Meget sliten student
Sorry Mac, men dette er ikke en strategi som funker veldig bra..

Om du bygger lenker med lav kvalitet til en lenkeside du har vil også din side bli påvirket av dette. Jeg har gjort akkurat dette på en rekke av mine sider, å resultatet var at jeg tok livet av to sider i stedet for en.

Det er bedre å skaffe seg skikkelig lenker gjennom omtaler, referanser og naturlige lenker på sosiale medier osv..
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg må presisere litt ja.

SKrud, jeg snakker ikke om lenker med lav kvalitet, de er det bare å glemme uansett. Jeg snakker om vanlige uorganiske lenker, lenker man kjøper eller på annt vis plasserer selv.

Newyork, bra du nevner det. Jeg har glemt å nevne en viktig ting. Man kan ikke sette lenkingen i et system som Google kjenner igjen, det har du gjort og da straffer det seg. Man må bruke vilkårlig lenking.
 
Topp