Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fortsettelseshistorie

Tonny Kluften

Administrator
Men jeg fant ut at det allerede var mandag kveld og at jeg hadde mistet et par dager slik helt uten videre. Skjønte fort at mer øl ikke var løsningen på det problemet, at øl antakeligvis var årsaken til det problemet. Nå håpet jeg bare på at jeg ikke hadde gjort noe dumt i den tiden som hadde forsvunnet for meg.

Jeg sjekket PC-skjermen, der var Windows Utforsker åpnet og der så jeg ei mappe jeg aldri hadde sett før. Jeg åpnet mappe med skjelvende hånd, inni lå det ei Wordpressmappe merket versjon 0.70, den fra 2003.
Da ringte telefonen...
 

i-net

Medlem
Denne gangen var det en kar som presenterte seg som Ola Hansen som ringte. Han jobbet i firmaet Superkatalogen.no, og lurte på om jeg ikke hadde lyst på et hav av nye besøk til mine nettsider.

Alt jeg trengte å gjøre var å betale han 1999,- for en oppføring i Superkatalogen, som ville gi en stor SEO boost og masse nye besøk på rekordtid. Men jeg var nødt til å slå til i dag, for dette mega tilbudet gjaldt kun i dag. Vanlig pris på oppføring i katalogen var 2999,-

Jeg ble helt paff et sekund over dette. Jeg svarte Ola at...
 
Sist redigert:

quicktech

Medlem
"SEO ikke har noenting for seg på internett lenger, hvorfor skal jeg betale en kataloghai for å forsøke å manipulere min posisjon hos google - når jeg i stedet bare kan kjøpe den posisjonen jeg ønsker meg fra google direkte? Makan til bortkasta penger skal man lete lenge etter, Google Adwords lar meg dessuten velge helt selv hvor mange kroner og øre jeg vil bruke per dag og per klikk slik at jeg vet nøyaktig hva jeg får igjen for pengene!"

Ola innså at han levde i en løgn, og sa opp jobben på stedet.
 

i-net

Medlem
Rett etterpå tikket det inn en utrolig e-post i innboksen min med tittelen:

"RE: AWARD NOTIFICATION" !!

Den kom fra "THE DESK OF THE PROMOTIONS MANAGER,
INTERNATIONAL PROMOTIONS/PRIZE AWARD DEPARTMENT"
og sa i korte trekk følgende:

We are pleased to inform you of the announcement today, 8 June, 2014, of winners of the DE LOTTO NETHERLANDS SWEEPSTAKES LOTTERY / INTERNATIONAL PROGRAMS
You/your company, attached to ticket number 047-1776-1342-440, with serial number 21564-07 drew the lucky numbers 01-77-13-55-38-11, and consequently won the lottery in the 1st category.
You have therefore been approved for a lump sum pay out of US$3,000,000.00 in cash. [...] Sincerely yours, Mrs. Elizabeth Van Bosch
Lottery Coordinator.

Jeg valgte å...
 

knippsen

Medlem
...slette denne e-posten da webbusinessen min allerede gikk så godt at jeg ikke trengte de pengene. Istedet begynte jeg å bygge backlinks til mitt nye engelske nettsted som omhandlet rovdyr uten tenner. En skikkelig nisjeside, men den ranket allerede godt i Google, og inntektene hadde gått i været etter at jeg hadde....
 

Tonny Kluften

Administrator
... startet å selge tennene til de rovdyrene som nå var uten tenner. Men jeg hadde nesten ikke igjen noen rovdyr med tenner så jeg funderte på å skifte beite. jeg oppdaget Wholesale Funny Baby - Buy 30Mix JOYFULY Nipples Dummies Funny Baby Shower Pacifier Lips,Novelty Pacifiers,wedding Favours,baby Two front Teeth,dropship , $1.33 | DHgate på DHGATE og vurderte om disse kunne ta over businessen. Men like før jeg klikket på kjøpknappen så kom jeg på at kinesere er noen miljøsvin og blåser en lang marsj i om leker og andre ting til barn noen ganger har store mengder giftstoffer i seg. Så jeg ga opp tanken, surfet videre på DHGate og fant til min store forbauselse...
 

zapotek

Medlem
ut at epostklienten min ga fra seg et lite pling.

Eposten var fra Skatteetaten.dk. Helt ut av det blå viser det seg altså at jeg får tilbake 6546,- på skatten. Jeg klikket på linken og....
 

knippsen

Medlem
....samtidig som jeg gjorde dette låste hele dataen min seg. Det viste seg at linken jeg hadde klikket på tilhørte ondsinnede hackere som nå hadde tatt kontroll over dataen min. De krevde 500 dollar for å gi meg tilbake kontrollen over dataen. Siden jeg var avhengig av pcen min for å drive en suksessfull webbusiness valgte jeg å...
 

MarioLuchiano

New Member
.... Tok han første Migerianeren i nesa og fortalte han at kameraten min driver Risky Business, men han hylte livredd ut at jeg måtte slippe nesa hans, fordi han og kameraten hadde en genial plan. Joda, jeg ga dem sjansen til å forklare seg, det viste seg at dem faktisk hadde en 0-day hack rett inn på kontoret til Ærna Solbjælg, så jeg sa at.....
 

Peter Barbulla

New Member
Etter en lengre pause kom han med det som saken egentlig gjalt. Hør nå her, sa han, jeg vet at du som alle andre har dine vanskeligheter, det gjelder penger. Her har du et tips som ingen andre har fått, jeg må har ut en større sum fra Nigerria
 
Topp