Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gaming Community Søker Webmaster

Infums

New Member
Hei!

Er du den jeg søker? Jeg trenger en webmaster som kan lage et kult design og en hjemmeside med tilgang til login og egen brukerprofil samt en forum seksjon.

Dette er for et Norsk Gaming-Community, så siden skal jo da selvfølgelig være på norsk=) Navn har jeg ikke lyst til å røpe enda. Jeg kan bare fortelle at dette skal bli bra!

Er du den jeg søker? legg meg til på msn eller send en mail: chris_infums@hotmail.com

Jeg kunne tenkt meg et design i denne duren:

Template 8 by www.Gamer-Designs.de | Design by www.Gamer-Designs.de

Mvh
Chris Moen og resten av Crewet ved siden av meg
 
Sist redigert av en moderator:

Helge

Profesjonell Googlesøker
Er dette nok et "gi-meg-et-gratis-design" oppdrag? eller er det betalt?

Om det er det første så ønsker jeg deg lykke til ;) :p
 

Infums

New Member
Det var jo meningen ved starten av tanken og ideen at dette skulle bli gratis(håper vi på) for vi jobber for at vi skal få samlet så mange unge entusiaster som mulig så de holder seg unna dritt som foreldre ikke vil. Så vi prøver jo å dette inn under gratis tilbudet, så den/de som hjelper oss med dette blir jo satt stor pris på av foreldre / foresatte ikke sant? Den som tar seg av web-koding og design står til like my jobb og rådighet som de som driver det, sant? Så din jobb som koder er like stor som alle andres.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg håper du er klar over at dette er et seriøst nettforum hvor de aller fleste jobber for å tjene penger. Jeg tror ikke du vil komme langt når du ikke er villig til å betale en krone for både design og programmering.

Glade foreldre er ikke noe som vil betale regningene og sette mat på bordet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det var jo meningen ved starten av tanken og ideen at dette skulle bli gratis(håper vi på) for vi jobber for at vi skal få samlet så mange unge entusiaster som mulig så de holder seg unna dritt som foreldre ikke vil. Så vi prøver jo å dette inn under gratis tilbudet, så den/de som hjelper oss med dette blir jo satt stor pris på av foreldre / foresatte ikke sant? Den som tar seg av web-koding og design står til like my jobb og rådighet som de som driver det, sant? Så din jobb som koder er like stor som alle andres.

LOL ..... nå lo jeg godt! Dette var dagens!
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Først å fremst: velkommen til forumet.

Så:

Å holde unger vekke fra dritt rundt omkring skjer ikke med CS... da holder du de kun borte fra å faktisk ha et liv utenfor dørene (ja, det stedet finnes har jeg hørt).

Og foreldre liker ikke unger som bare sitter foran pcen hele tiden (for de skjønner ikke at du kan jobbe der, i tillegg til å få erfaring nok om pcer til å jobbe med det f.eks).

Skal du holde ungdommer vekke fra "dritt" så lag en klubb, møt på et ungdomshus eller noe i den duren. Hold et LAN/Dataparty et eller annet. Eneste måten å gjøre det på. Og til og med da begynner ungdommer med "dritt". Det ligger i genene tror jeg. Er nok viking genene som begynner å komme tilbake ;)

Det finnes jo drøssevis av slike sider rundt omkring, hvorfor ikke bare bruke de som alle andre?
 

Stormen

Medlem
Velkommen til forumet - og livet :) Dette er nok dessverre ikke stedet for å skaffe gratis arbeidskraft, med mindre du er ekstremt heldig. Jeg tipper det smarteste er å forsøke å lære seg en del ting selv - det er jo samtidig også mye morsommere :)
 
Topp