Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Goggle.no legges ut for salg

nybraa

Medlem
Etter lang tids tenking selger jeg goggle.no. Dette er et domene som har et stort potensiale,
men jeg har alt for liten tid. Så jeg selger domenet til høyestbydende 100 000 minimum.
Send en mail om du er interessert så sender jeg oversikt over hvor mye jeg har tjent de
siste 2 årene samt trafikktall.

Send en mail til michael@goggle.no eller ring på 46417656

vennlig hilsen
Michael Nybråten
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ok, da trenger du forsåvidt ikke sende meg noe mail allikevel. Så lenge domenet er bannet hos Google ser jeg ikke helt hvordan 100 000 kan forsvares når det er typeinn brukere som forventer å finne Google (og du kan ikke har lov til å levere dem Google).
 

Bjrl

Medlem
Etter lang tids tenking selger jeg goggle.no. Dette er et domene som har et stort potensiale,
men jeg har alt for liten tid. Så jeg selger domenet til høyestbydende 100 000 minimum.
Send en mail om du er interessert så sender jeg oversikt over hvor mye jeg har tjent de
siste 2 årene samt trafikktall.

Send en mail til michael@goggle.no eller ring på 46417656

vennlig hilsen
Michael Nybråten

Det du skriver her er vel ikke riktig, Michael?

Du har jo forsøkt å selge dette domenet i lange tider nå - åpenbart uten hell. Kan det være at du har priset deg totalt ut av markedet...?

Det er i allefall mange måneder siden jeg så at domenet ditt var registrert til salgs på et nettsted der slik handel drives, og den informasjonen du la ut da var:

Domene Pagerank Alexarank Dmoz Mnd. besøk Pris
Goggle.no 3 907.530 Nei 40.000 Gi bud

Klikket man seg inn kom denne informasjonen opp:

Domene Goggle.no
Epost christianny@gmail.com
Pris gi bud
Reg 2008-01-31
Google PR 3
Alexa rank 907.530
Månedlig inntekt 16 NOK
Månedlig besøkende 40.000

Hvis dette var deg, så er det vel ikke korrekt informasjon du gir i åpningsposten her? Men det var kanskje noen andre som solgte for noen måneder siden - og du kjøpte? I såfall: Hva er årsaken til at du selger såpass raskt igjen...?

Mvh
Bjørn Jarle
 

picxx

Well-Known Member

nybraa

Medlem
Forventet meg litt reaksjoner fra enkelte her. Har ikke prøvd å selge domenet før, så den informasjonen som er oppgitt er gjort av noen andre.

Hundre tusen kan godt forsvares hvis dere får vite hva som har kommet inn av penger de siste årene. Har ikke brukt Adsense bare Tradedoubler.

Og har jeg løyet picxx?

Fortsatt. Send mail om noen er interessert:)

Michael
 

tulling99

Medlem
Hvis du har tjent 10 000 i måneden er domenet selvsagt verdt 100 000, med mindre du har grunn til å tro at inntektene skal synke eller du vil miste domenet. Eks hvis du nylig har fått brev ra advokatkontor igjen...
 

xtor

Medlem
Bare lurer på en ting.. Hvis han tjener 10K i mnd på den siden, hvor kommer pengene fra??? Var innom på siden å titta men den inneholdt jo ingenting.
 
Topp