Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gulldomene: PROFILERE.NO vurderes solgt!

Bjørn

Domenespekulant
PROFILERE.NO vurderes solgt til høystbydende via PM!

Et glimrende domenenavn for dere som tilbyr å PROFILERE bedrifter med personaliserte firmagaver, salg av profileringsartikler som personaliserte logoer, konvolutter, brevark, t-skjorter osv. osv. Evt. lage en webside der bedrifter betaler for å profilere seg etc. Domeneavnet har mange muligheter.

Søkeordet "profilere" har 302.000 resultater på Google.no. Seriøse bud ønskes via PM!
 

NilsF

Medlem
Søkeordet "profilere" har 302.000 resultater på Google.no.

Dette antallet er bare en indikasjon på hvor mange steder ordet "profilere" og lignende ord er nevnt i tekst som ligger på internett, og som er indeksert av Google. Det sier f.eks intet om hvor ofte noen søker på ordet profilere. Så hvor relevant er antallet sånn egentlig, som opplysning ved salg av domenet? Jeg tror at det her er sunt med noe skepsis.
 
Sist redigert:

Bjørn

Domenespekulant
.. hva er poenget NilsF? Som jeg skriver: Søkeordet "profilere" har 302.000 resultater på Google.no. Thats it. Det er vanlig å oppgi dette tallet ved salg. Det har noe med hvor "populært" ordet er nevnt på nettet. Har da aldri sagt at det er tallet på hvor mange som søker på ordet profilere heller...

den store diskusjonsdagen på wf dette...
 

NilsF

Medlem
Bjørn skrev at: "Søkeordet "profilere" har 302.000 resultater på Google.no." (min utheving).

Når "profilere" i denne sammenheng benevnes som et søkeord, så kan det fremstå som villedende og i beste fall som egnet til å misforstå, for resultatet som nevnes (302.000) har intet med "profilere" som søkeord å gjøre. Det eneste som har med søk å gjøre, er at Bjørn har søkt for å finne hvor mange ganger ordet profilere og lignende ord er nevnt på internett. Skal en få en ide om hvor ofte det søkes etter ordet profilere, må en i stedet benytte verktøyet til AdWords eller lignende, ikke et vanlig nettsøk hos Google.
 
Sist redigert:

Bjørn

Domenespekulant
Skriver man inn ordet "profilere" i søkemotoren google.no får man opp 302.000 treff/resultater for bruk av ordet "profilere" på nettet... har som nevnt aldri sagt at dette er resultat av hvor mange ganger ordet søkes etter... håper alle har kverulert ferdig nå.. takk...
 
Topp