Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gyldig kvittering - import fra Kina

Huawei

New Member
Hei, Bruker en agent i Kina som kjøper inn varer for meg. Det funker som følger: Jeg setter inn f.eks $1000 på kontoen deres (betaler via paypal). Får da en kvittering fra dem på mail at jeg har betalt $1000 til dem. Så da kan jeg handle for $1000. Jeg titter da på diverse kinesiske nettsider og finner produkter jeg vil ha. Gir da de forskjellige linkene til min agent som kjøper disse inn for meg. Dem trekker da fra pengene jeg har satt inn på kontoen kontinuerlig etterhvert som jeg kjøper flere og flere varer i dagene fremover. Altså saldo/kontoen jeg har hos dem.

Dette er jo innkjøp av varer til nettbutikken min, så jeg må vel få en mer utfylt kvittering/invoice som jeg kan bokføre i regnskapet slik at den blir godkjent. Har nå kjøpt inn over 100 forskjellige klesprodukter i str S-XL, så totalt nærmere 400 plagg.

Må jeg få en kvittering av agenten min som skriver ned navn på alle de 100 produktene jeg har kjøpt? Eller vil det holde med en enkel "bought 400 textil items - $1000" + selvsagt navn på agent, mitt navn, dato etc.

Fint om noen kan hjelp meg :) Takk :)
 
Sist redigert:

Beorn

New Member
Litt ukjent med denne metoden, men skal du føre noe som helst form for regnskap, må du ha en invoice å vise til. Beløp i invoice må samtidig kunne knyttes til pengene du har overført via PayPal. Textile items som produkt, 400 som antall og en sum på $1000 bør holde i massevis. Det viktigste er at totalen blir lik både inn og ut.
 
Topp