Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du en nettbutikk og vil sponse mot link og promotering?

Stoppet

Banned
Jeg planlegger fra desember (på ukesbasis/månedsbasis) å legge ut premiekonkurranser på Quizeksperten.no. Jeg kommer til å legge ut nye konkurranser kontinuerlig. Det blir både helt enkle og særdeles vanskelige quizer man må gjennom for å være med i trekningen av premier. Dette vil avhenge av verdi og avtale med sponsor.

I denne forbindelse trenger jeg nettbutikker som er villige til å sponse premier. Store og små. Alle er velkomne. Quizene vil bli promotert på facebook (jeg betaler kampanjene og størrelsen avhenger av premien).

Sponsor vil bli nevnt i innledningen til konkurransen med link til nettbutikken, og kun de som klarer quizen får anledning til å være med i trekningen. Hvor vanskelig det skal være bestemmer sponsor.

Det kan naturligvis også ordnes slik at man må akseptere påmelding til nyhetsbrev for å delta.

Ta kontakt på PM om du er interessert. Ingen sponsor er for liten og ingen er for stor :)

Det kan også nevnes at det fremover vil bli jobbet forholdsvis aktivt med siden. Både med å legge ut nye quiz og linkbygging/promotering.

Mvh
René Munthe Eik
 

Stoppet

Banned
Da er første konkurranse publisert på Quizeksperten, og flere kommer.

Ønsker du å sponse en slik konkurranse, så er det bare å ta kontakt. Konkurransen jeg linker til blir brukt til å samle epostadresser til de som klarer den.

Man velger selv hvor mange spørsmål man ønsker og hvor vanskelige de skal være. Dere bestemmer også hvor lang tid konkurransen skal gå over. Vi legger naturligvis også inn en lenke til nettsiden i innledningen. Det er også mulig å skrive en bloggpost om konkurransen. Enten under konkrurransen eller i et eget blogginnlegg.
 
Topp