Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Her er jeg!

perksp

Member
Ja her er jeg "igjen" Har vært medlem her før for en stund siden, men husker ikke login :p

Jeg har tidligere utforsket mye rundt affiliate, clickbank, adsense etc. Tjent noen få tusenlapper da jeg har vært litt vel utålmodig :rolleyes:. Desverre nå etter et par år uten å drive med dette, så har jeg glemt og finner ikke ut av mine logins til hverken clickbank, amazone eller det som er værst Adsense! Husker jeg hadde et klikk som ga meg 60$, men hukommelsen min er såpass ødelagt så jeg husker ikke hvilken nisje. Utrolig irriterende og ikke huske login til adsense :oops:.

Opprettet tidligere et lite ENK for reparasjon av iPhone og iPad´s da jeg har lang erfaring med teknisk apple, så jeg dette som en potensiell inntektkilde. Fant en god leverandør, la meg ok i pris og fikk desverre altfor mye å gjøre, og folk var for dårlige til å betale for seg :confused: Så til slutt gikk mesteparten av tiden til å purre, så jeg bestemte meg for å legge ned hele driften.

Men nå er gründeren i meg våknet igjen. Med et produkt jeg virkelig ser potensialet med. Så jeg håper nå jeg kan ta meg tid og gutze på dette produktet. Jeg er desverre ingen salgsperson av natur, men har stor tro på at dette nesten selger seg selv :)

Kjappe fakta.
1985 modell.
"mann"
har hus, kvinnfolk, hund, stasjonsvogn, båt og mc..

Er lov å spørre ;)
 
Topp