Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til å få en linkliste til å fungere. Legge til og fjerne linker

Demilio

Medlem
Jeg ønsker å lage en kode for å legge til og fjerne linker i en linkliste på 10 linker.

Ta en kikk på HTML-skissen min (det skal være et kryss-ikon for å slette link til høyre):
Edit this Fiddle - jsFiddle

Jeg er dessverre noob på dynamikken her, men er det noen som kan hjelpe meg å få denne til å fungere?

I tillegg til å kunne legge til og fjerne linker skal linkene lagres på cookies, slik at om man besøker siden senere vil linkene du har lagt til fortsatt være der

Noen som kan hjelpe? :)
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Blir vel noe sånt det da : demo !

Når det kommer til å implementere cookies og slikt, så blir det fort litt jobb av det, og har ikke hatt tid til det akkurat nå.
Forøvrig så hadde jeg kategorisk ikke støttet IE7 eller eldre, og da ville nok local storage vært mer egnet til å lagre lenkene mellom hvert besøk, og local storage er støttet fra IE8 og opp.
Jeg bruker selv en løsning som lagrer ting i local storage, og faller tilbake på cookies, men den løsningen hadde jeg ingen planer om å legge ut her, men det finnes plugins for lignende løsninger.
 
Sist redigert:

Demilio

Medlem
takk adeneo!!! Akkurat slik jeg tenkte, men jeg får ikke fjernet linker jeg har lagt til. Og så skal det maks være mulig å legge til 10 lenker.

Hvor mye skal du ha for å fullføre dette med cookies og de andre tilpasningenen jeg nevnte? Betaler gjerne litt

Takk igjen for hjelpen! :)
 

Demilio

Medlem
Herlig! Nå ser det bra ut! Jeg har sendt deg en PM med spørmål om pris for å fullføre det hele :) i fht cookies osv
 
Topp