Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til endring av JavaScript

Metalhue

New Member
Jeg har noen javascript til en "luftkalkulator" som jeg gjerne skulle ha endret litt på men jeg har ikke peiling på java i det hele tatt jeg får ikke tak i han som lagde de for meg så spørsmålet er om noen her vil hjelpe meg med å endre dem.

Det er egentlig ikke veldig mye som skal endres så jeg tipper at en som kan java fikser "problemene" i løpet av 1 time.

1) Alle felt som bruker enten skriver inn tall selv i eller felt som får utregnet verdi kuttes ned slik at felt ikke blir bredere enn 6 siffer.

2) På SFP plasseres alt som har med Tilluftvifte 2 å gjøre under Tilluftvifte 1 og alt som har med Avtrekksvifte 2 plasseres under Avtrekksvifte 1.

3) Tekst "Bruk punktum på Ampere og Cos" på SFP reduseres i skriftstørrelse slik at den bli samme størrelse som resten av tekst men gjøres fet (kan gjerne fremdeles være rød).

Håper noen har tid og lyst til å hjelpe meg, gi meg en kjapp pris (kan ikke betale veldig mye men jobb skal honoreres), kreditt vil bli gitt på nettside når jeg får satt opp den skikkelig.
 

Vedlegg

  • Kalkulator.zip
    8,5 KB · Sett: 8

selbekk

Medlem
fikser det for deg gratis i helgen om du kan vente så lenge. tviler på at det er mange minuttene jobb.

javascript er forresten et eget språk, og har omtrent like mye til felles med java som ski har med skinke.
 
Topp