Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til grafikk i veldedig "kampanje"

Hei, godtfolk!

På mange måter føler jeg meg nå veldig frekk, fordi jeg spør om gratisarbeid. MEN; På en annen side føler jeg meg ikke frekk i det heletatt, fordi det går til å bidra til en hjertesak for meg, nemlig kreftsaken.

Betalingen til deg som vil hjelpe, blir derfor mao. god samvittighet ved å ha støttet en utrolig viktig sak. Jeg vil selvfølgelig gi deg creds for arbeidet på siden.

La meg komme til poenget.

Jeg skal lage en "kampanje" for å gjøre et forsøk på å få inn enda fler midler til kreftforeningen. Det er nå en gylden mulighet for dette nå "mot jul".

Budskapet skal være:

- Gi èn ekstra julegave i år og redd mange menneskers liv!

Jeg har reg. domenet friskjul.no. Denne siden skal kun inneholde en splash med budskapet og en synlig link til innsamlingsaksjonen jeg har opprettet hos kreftforeningen. Jeg trenger her hjelp til litt grafikk. Jeg ser for meg et stort, stemningsfylt bakgrunnsbilde som dekker hele bakgrunnen på siden, julemotiv. Og resten kan dere kreative sjeler som ønsker å hjelpe selv få lov til å være ansvarlig for. Her er det helt frie tøyler, nettopp fordi jeg ikke får til noe elegant, fristende og tiltrekkende på egenhånd. Jeg MÅ ha hjelp.

Siden skal altså bestå av en elegant fremvisning av budskapet:
"- Gi èn ekstra julegave i år og redd mange menneskers liv!".
I tillegg må det være plass til 4 - 5 linjer med info, hvor jeg skal skrive litt om kampanjen og hvorfor jeg gjør dette, og sist men ikke minst en knapp/link til innsamlingen som er en ekstern side..:)

Også vil jeg i tillegg ha plass til en ørliten meny, hvor jeg skal ha link til bl.annet kreftforeningens sider. Jeg koder gjerne selv, det skal være enkelt, stilfult og oppsiktsvekkende.

Send meg en mail på kontakt@olephb.no om du føler du har teken på grafikk og vil støtte en god sak. Jeg TROR dette kan bli veldig, veldig bra!

Om du ser på www.olephb.no/friskjul har jeg startet smått.. Men.. Jeg er ikke fornøyd og trenger forslag til en helhet :)
 
Sist redigert:

Boo

Medlem
Min kreativitet er kun kjøpt, så kan dessverre ikke hjelpe deg med hva du spør om her.
Kreftsaken er også en av mine hjertesaker så har lyst å bidra med å gi annonseplass for desember måned (Eller når siden er oppe)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Dette likte jeg veldig godt og en knallfin idé :)

Skal linke til nettsiden din i nyhetsbrev og i generelle e-poster.

Eneste jeg har å "pirke" på er den "blunke-smiley'n"..
Ta bort den og konseptet fremstår som mer profesjonell med en gang og ikke noe som er sammensnekra av en ungdom på 16 ;)

Alle skjønner ikke hva de "tegna" betyr..

Men en knallbra gjerning og superfin idé.

Dette likte jeg.


/S
 
Topp