Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hold en fin tone

Syns du folk er for negative her på WF?

  • Nei, jeg blir varm og glad inni meg for hver tråd jeg leser

    Stemmer: 5 20,0%
  • Ja, jeg bruker WF til å hisse meg opp før jeg skal i boksekamp

    Stemmer: 10 40,0%
  • Det er helt greit slik det er, syns folk er ganske nøytrale

    Stemmer: 10 40,0%

  • Totalt antall stemmer
    25

Msites Ltd

Livsnyter
Nå synes jeg det er en stor forskjell på å være ufin eller negativ. Å være ufin synes jeg ikke hører hjemme noe sted, og skulle jeg ha vært det så skal jeg selvfølgelig være den første til å beklage det. Men, jeg håper jeg ikke har vært det da jeg forsøker å gjøre mitt beste i å diskutere sak kontra personer.

Det er mye negativitet både her inne og på andre sosiale medier om dagen synes jeg. Det kan virke som om kreativiteten til mange har gått i stå og da er det enkleste å kritisere andre sine ting.

Jeg savner gode løsninger på både det ene og det andre hvor jeg kan hente inspirasjon eller hjelp til egne prosjekter. Jeg har troen på at man ofte kan få gode ideer tilbake for å optimere noe om man bare gir litt. Det er selvfølgelig vanskelig å gi mange ganger da man er redd for konkurransen.

Gi og du skal få..... :) God helg alle sammen!
 
Nå synes jeg det er en stor forskjell på å være ufin eller negativ. Å være ufin synes jeg ikke hører hjemme noe sted, og skulle jeg ha vært det så skal jeg selvfølgelig være den første til å beklage det. Men, jeg håper jeg ikke har vært det da jeg forsøker å gjøre mitt beste i å diskutere sak kontra personer.

Det er mye negativitet både her inne og på andre sosiale medier om dagen synes jeg. Det kan virke som om kreativiteten til mange har gått i stå og da er det enkleste å kritisere andre sine ting.

Jeg savner gode løsninger på både det ene og det andre hvor jeg kan hente inspirasjon eller hjelp til egne prosjekter. Jeg har troen på at man ofte kan få gode ideer tilbake for å optimere noe om man bare gir litt. Det er selvfølgelig vanskelig å gi mange ganger da man er redd for konkurransen.

Gi og du skal få..... :) God helg alle sammen!

De beste ideene kan oppstå når fellesskapet samler sin totale intelligens og kreativitet og energi på å undersøke : Hva kunne vært til alle sammens fordel akkurat samtidig? Deretter teste og observere hva som skjer i praksis. Deretter ta systemene til totalt nye høyder.

Den dagen er ikke konkurransen lenger noe problem fordi hele konkurransen handler om at det skal ordne seg best mulig for alle sammen.

Greater games are yet to be played!
 

picxx

Well-Known Member
Synes det er kjekt å lese litt her innimellom og tonen er absolutt bedre her enn på mange andre (nisje)forum.
Vet av erfaring at det gjerne er de som er mest aktive som også blir "krassest" i "språket" på forum. Man må jo vite at de som skriver mest og har vært medlemmer lengst har rett i stort sett alt ;)
Kjempeflott med konstruktiv kritikk og spørsmål både i meningsdiskusjoner, men også i diskusjoner hvor enkelte kommer med bastante sannheter.

Synes alt i alt WF har holt stand godt både når det kommer til tap til sosiale medier og også tonen på forumet generelt, pluss at nye medlemmer alltid blir ønsket greit velkommen til disksujoner heller enn å bli avfeid som "noobies". Go WF!! :D
 
Topp